onsdag 25 februari 2009

Nystädat,nya gardiner,fräscha Tulpaner!


Mår bra nu,tack för de fina uppmuntrande kommentarerna...de värmer,fortsätt gärna! :)

Vi satte iallafall igång med städningen,bytte också gardiner i vardagsrummet och kuddfodral,nu är det vitt och fräscht! La på en nystruken duk på matbordet(har matbordet i vardagsrummet)köpte nya fina tulpaner på Ica,älskar att sätta in nya blommer när det är nystädat!

Till middag blev det Kycklinggryta och ris mycket gott!
Nu i kväll åt vi äpplepaj med vaniljsås,tände massa ljus och drack en latte till,mysigt att vara hela familjen en onsdagskväll det är inte vi bortskämda med!

Nu ska jag snart se efterlyst sedan försöka sova skapligt i dag,det blev en lång dag och kroppen är trött nu....och huvudet för jag skriver fel hela tiden och får sudda,börja om och sen sudda lite till :) :)

Hoppas natten blir god,vi hörs kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Så himla fint! :) Du får gärna komma hem till mig och "piffa" lite. ;) Jag tycker om när det är fint och städat omkring mig men orken finns inte där tyvärr att städa och fixa just nu. :( *kram*

Majken sa...

Vad fint du gjort det..

Det behövs inte så mycket för att man ska känna att man trivs med livet.. rent & snyggt & lite färska blommor...

Hoppas du har en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Bra att du har nystädat när vi kommer :)
Hoppas du hinner få din bettskena inna vi kommer, då kan vi två prata med varann med skenorna i munnen, och ingen förstår vad vi säger, ( inte vi själva heller)
Man låter som om tungan får inte plats i munnen när man pratar...

Pia heter jag! sa...

Ha ha Farmor,det vore ngt va?? Hinner tyvärr inte få den tills dess,får den i April!
Japp nu är det rent och fint,några dagar ialla fall så risken är stor att jag/vi får göra rent och fint nästa vecka innan ni kommer! :)