torsdag 19 februari 2009

Torsdagsrapport!

Dagen i går blev lyckad,jag och V tog en sväng till stan för att käka lunch och kolla lite i affärer.....mys mys med min lilla tjej!
Mötte sedan upp svåger C,svägerska N deras söta E och min son S som sovit hos dom och varit med dem på babysim. Vi tog en fika på stan tillsammans...trevligt trevligt!!
Sen mötte vi upp P,J & M och åkte hem till N,C&E för att käka en underbart god soppa med god smörgås till!

J och C skulle på bio på kvällen sen titta på en fotbollsmatch på O´Learys. M skulle få bli fin i håret med hjälp av faster(slingor) så de sov där under natten.
P,S,V & jag åkte iallafall hem och hade en väldigt lung kväll,skönt!
P jobbade hemmifrån även i natt.

Så till dagen i dag: Fortfarnde är det morgon här,ingen har klätt på sig,inga tänder borstade...men så skönt att ta det lugnt...snart snart ska vi fixa i ordning oss och lite här hemma så det är fint i morgon när V fyller 9år!
I eftermiddag ska vi på BIO och se Bolt...återkommer med rapport sen :)

Idag ringde A-C,åh vad jag tycker om dig A-C! Blir alltid så glad när vi hörs,spelar ingen roll hur lång/kort tid det är mellan våra samtal/ träffar....vi hittar alltid varandra,underbart! Vet att du läser här min vän!! ;) A-C är min vän sedan 12 år tillbaka då båda våra familjer bodde i Japan....så mycket minnen(saknar den tiden jättemycket)....oj oj...A-C är oxå en av dotter V's gudmor,den kontakten är speciell,HÄRLIGT!!

Nehej mina vänner,verkligheten kommer i fatt mig dags att fixa lite....hörs sen!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns här även om vi inte "ses". :p Du finns i mitt hjärta och i mina tankar min vän. ;) Hoppas att du får en bra dag! *puss och kram*