torsdag 5 februari 2009

Ibland går det fort....


Som jag berättat om tidigare så har min dotter Scolios och har opererat sin rygg i höstas. Nu behövs en operation till,den sista hoppas vi,den ska ske i vår vet ej när ännu.
Jag sa ju häromdagen att det tar sådan tid att få en tid till Dr'n för att gå igenom det sista inför operationen,men det skulle jag ej sagt för idag kom en kallelse att hon ska dit där på Måndag! Hoppsan vad det gick undan bra på ett sätt men samtidigt blir jag fundersam....han måste anse att det är bråttom med OP....:( Det antagligen pga att kröken blivit så mycket större på så kort tid.
Ja vi får väl se vad han säger på måndag,kul är det inte men hon måste ju...Känner mig sorgsen hon har nog med att vara tonåring....

Kram från mig

2 kommentarer:

Jag sa...

Älskade gumman... Hon verkar ta det ganska bra... men jag förstår vad du menar....Jag finns här om det blir jobbigt. Du vet att du kan ringa dygnet runt.
Love U

Anonym sa...

*kramar om* Du ska se att det ordnar sig! Tack för din kommentar i min blogg. Vi hade skinka, maken hade oxå banan och jag hade oliver. *kram*