onsdag 18 februari 2009

Hej på dej :)

Idag mår jag bättre,gårdagen var inte rolig.Låg mest och vilade hela dagen...barnen tyckte nog inte att jag var någon rolig mamma alls,men tröttheten var mer än hemsk...
P kom hem på kvällen det var en överaskning! Han jobbar hemmifrån resten av veckan,ME LIKE :)

Dagen idag vet jag inte riktigt vad den bjuder på,något ska vi väl hitta på.....
Sonen S är hos faster N med familj han har sovit där i natt och ska följa med dem på babysim idag det blir kul för honom!
Dotter M sover hos en kompis,så det är "bara" J & V hemma,J sover ännu och V ser på TV lungt och stilla är det i huset än så länge.P sover oxå för han har jobbat i natt.

Här sitter jag vid datorn en stund,kan ej sitta långa stunder för handen/armen gör fortfarnde jäkligt ont....korta stunder är det som gäller nu ett tag.

Ska hoppa in i duschen nu och fånga dagen ;)

Kärlek till dig/Pia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du lyckades fånga dagen. :p Tack för din kommentar i min blogg. :) *puss*