fredag 27 februari 2009

Fredag,jag säger bara Fredag! :)


Ni som läser min blogg har nog lärt er att jag ÄLSKAR fredagar! Jag jobbar inte men älskar fredagar ändå.Huset är städat,mat inhandlad och vi myset alltid tillsammans på kvällen med massor av tända ljus,en god middag och något bra på tv. Nu är ju inte alltid de två stora barnen med längre men de två "små" (9 & 12år) brukar vara hemma.
Ikväll ska alla dock vara hemma och även svägerska N,svåger C och deras(& min) söta E 6månader.

I morgon åker jag ,P & barnen till Gävle! Grabbarna vill se på Brynäs och P hänger på även fast han håller på LHC :) Vi ska åka tåg hela familjen(eftersom vi fortfarande väntar på att vår nya bil ska bli klar,tar väl ca 1 månad till!!!) men det ska bli mysigt att åka tåg tillsammans,på dagen blir det lite shopping för mig och tjejerna sen på kvällen när "pojkarna" är på hockey så ska vi brudar ut och äta hade jag tänkt sen tillbaka till hotellet för att se melodifestivalen. Söndag morgon äter vi en god hotell frukost,det är det bästa med att bo på hotell tycker jag,liten sväng till på stan med mat på någon trevlig restaurang innan vi tar tåget hem vid 17 tiden! Gissa om vi kommer vara trötta sen när vi kommer hem,men det är det värt! Ser fram emot att umgås med hela familjen!

Hur ser din fredag/helg ut?

Nu återstår väl bara att önska dig en bra helg & glöm inte att njuta av livet!

Kram kram från Pia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej & Tack för kommentaren! Kul att du gillar min blogg :) Din blogg är jättefin! Ja, inte gillar vi fibro någon av oss. Men för mig känns det bättre om man får ny info hela tiden. Man får ta en dag i taget och lära sig sin sjukdom, eftersom alla reagerar olika så.. mysko sjukdom det där. Önskar dig en fortsatt trevlig helg :) Låter härligt med hotell, restaurang och allt!

Majken sa...

Åhhh vilken härlig helg du har framför dig!! Mysigt det låter med hotell & utemat.. Blir lite avundsjuk.. Men det är väl nästan enda chansen att få rå om hela familjen.. Mina barn är 17½&15 & dem får jag mest råom när de är sjuka eller... när vi åker till sommarstugan tsm.. Men denna sommaren kommer det nog att knorras endel.. Vill stanna istan..

JAG ÄLSKAR oxå FREDAAGAR!!!
Ha en underbar helg!

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg. Jo, det blev pizza igår och mina grabbar blev oxå jätte nöjda. Det blev inga rester kvar så det smakade nog bra! ;) Låter som en jätte mysig helg! Själv ska jag strax gå och hämta sönerna på dagis och fritids. Ska se om jag kommer iväg på spinningen imorgon?! Ha det bäst min vän! *puss öch kram* din vän

Anonym sa...

Hoa, Vad söt du e! Det är våran E, absolut! Ni är på eran resa nu och jag fick precis mess om att ni kommit fram till Gävle. Hoppas ni njuter och gör det till en tradition så får E hänga på om några år ;). Kram på dig svägerskan och keep up the good work! Ps.tack för den suveränt goda maten igår. Du vet att C skulle byta ut mig för dig i köket utan att ens blinka.