måndag 16 februari 2009

Fortfarande ont....

Har ont som F*N i min hand,ringde VC och fick en tid i eftermiddag,trodde det skulle ta ett tag innan jag fick en tid men det gick snabbt så det känns skönt att veta att det är ngt på G nu.

Vattengympan i går gick inget bra alls,jag hade så ont...tårarna brände innanför ögonlocken och det jag gjorde i vattnet var inte mycket försökte bara vara och mjuka upp kroppen lite.Tog en snabb bastu efteråt,det var skönt. Men natten har inte varit kul,värken i armen har varit enormt jobbig....vill inte ha ont :(

I morse ringde alarmet på mobilen i vanlig tid,jag var så trött men tog mig ändå ur sängen tills jag kom på att det är ju sportlov!! Så då kröp jag ned i sängen och sov som en stock faktiskt! Gud så skönt! När jag sen vaknade kändes det som att jag försovit mig...knäpp man är ;)

Nu väntar duschen,och lite mys med familjen...hörs senare *KRAM*

1 kommentar:

Anonym sa...

*tänker på dig min vän* Här uppe har vi ju inte sportlov förrän v. 10 men då är jag i skolan som vanligt så då får barnen vara på dagis och fritids. Ha det bäst! Hoppas att du slipper värken snart? *puss*