tisdag 17 februari 2009

Tisdag

Fortfarande värk & ont.....:( Och en trötthet som är hemsk....:(

Var hos Dr'n i går,hon sa att det är karlpaltunneln som spökar och jag ska till en början prova en skena. Knölen och värken på handledens ovansida trodde hon var seninflammation pga överbelastning(att jag använder handen fel pga att det gör ont på undersidan av handen) fick en gel mot inflammationen och värken. Skenan får jag om några dagar. Hjälper ej gelen så kan man få en spruta sa hon...& hjälper inte skenan så får vi väl se vad som kan göras då,tydligen inte helt lätt att operera om handen....BLÄ tror jag blir galen,har nog med Fibromyalgin.....

Idag blev jag väckt av telefonen kl 07.20(!!) Det var P som är i Stockholm & jobbar just nu,han hade blivit påkörd!!!! Snacka om att jag fick kalla kårar och slungades tillbaka till den 9/1 då han körde av vägen och vara nära att dö! Det var en lastbil som skulle byta fil och skrapade i sidan på P's bil(hyrbil eftersom vår ej kommit än). Polisen kom dit och såg att det ej var P's fel,lastbilschufören sa oxå att det var han & ej P som gjort fel. SUCK!!! Men ingen blev skadad så det är lungt men man kan ju undra om det är något tecken på att P ska inte vara ute i trafiken... Så så blev jag väckt....behöver jag säga att jag inte orkar mer?

Fy vilket deppigt inlägg det här blev,det var ej meningen men ibland är det skönt att gnälla av sig lite....så förhoppningsvis blir nästa inlägg lite roligare...

Over and out//Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver om ditt liv. Hallå! Du har det jobbigt just nu och självklart måste du få skriva av dig! Det har jag oxå gjort idag. :( Du finns i mina tankar och i mitt hjärta! *puss och kram* från din vän ;)

Jag sa...

Hej min bästis..klart man måste få gnälla....det gör vi ju alla här...
Jag tänker på dig ska du veta. Ja just ja, TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR KORTET!!!! Fick det igår.
Kramisar från mig som snart ska ut och brottas med vågorna.. ;)