torsdag 8 oktober 2009

5000 besökare!

Japp så ser min statistik ut idag! Kul,trodde inte att det skulle ramla på så mycket under knappt 11 månader som jag bloggat!
Blir så glad för era fina kommentarer,ni peppar mig och gör det skoj att blogga! *TACK*

God Morgon förresten :))
Idag har jag ont ont ont,blä blä blä!!! Jag som vill så mycket i dag....har inte tagit medicin fast jag borde...vet av erfarenhet att det oftast inte går att vila bort värken,inte heller att träna bort den....så jag tror jag tar min medicin så det lättar lite....Idag är det både fibromyalgi värk och ont i handlederna(karlpaltunnel syndrom)
Men nu ska jag inte tynga er med mitt gnäll mera....

Här är det en vanlig morgon,Morris och jag myser i sängen,ser på nyhetsmorgon,dricker latte och surfar på nätet en stund till...sen ska jag börja städa om värken ger sig.

P kommer hem i dag,alltid mysigt :)

Önskar er alla en fin dag,skriv gärna en kommentar för att fira 5000 besökare :))
Kram Pia

14 kommentarer:

Gittan sa...

Grattis till dina 5000 besökare!!
Vaknade med värk i morse jag också, kom inte upp förrän precis nu. Vi har ju minusgrader så jag skyller på dom för min värk :-)
Ja det är både roligt och inte att ha han borta i USA. Det var inte alls planerat så när han åkte på sitt utbytesår i fjol i augusti. Men nu är det som det är. Vissa dagar saknar jag han massor sitter nere i hans rum och bara tittar. Jag vet ju att han kommer hem, halva tiden har ju redan gått av den här terminen. Han kommer hem till jul och det ska bli så kul!!
Sen är vårt lilla barnbarn också bra att ha han får farmor alltid glad:-)

Ha det så bra
Kramizar//Gittan

Annelie sa...

Grattis, Grattis.. till dina 5.000 besökare.
Men, det förstår jag att du har såå många.. dina inlägg är både intressanta och roliga att läsa o sen än en gång ärú ju en sån mysig tjej.

Jag skulle vilja kunna både byta bakis och lägga in en räknare på min blogg, man kan ju inte. *suckar tungt*

Ha en underbar dag ihop med ditt hjärta och barnen.. ta´t lugnt och sköt om dig.

Kramar Annelie..

Madeleine Berglund sa...

Woooow wooow wooow, grattis till 5000 besökare. Jag tycker nog allt att detta borde firas. En bakelse kanske?

Inte kul att ha ont, jag hoppas det blir bättre under dagen.

Jag tycker det är dags för en bild med morris snart? hihi.. ;) Kram Madeleine

stina sa...

Jaaa..då !!!....hur många vill du att JAG ska skriva ??? (koments) ;)

Tack du goa Pia för dina pigga komentare hos mig och framför ALLT att du tänker på mig.....oavsett vad DU gör !!...*ASG*

Klart man får gnälla, det tillhör livet. Jag blir fundersamm när man säger att man alltid är glad...hm...


Mysigt ni har det du och missen ....mjauu !
önska dig en fin dag trotts eländig värk...du är inte ensam om det kan vara ågon tröst :O)

kram, kram Stina

stina sa...

Glömde ju klämma in...

Ett stort GRATTIS !!!

stina sa...

P.s gjorde inte det andra inlägget med flit....och det tredje får tala för sig självt....hahahahaha

Pia heter jag! sa...

Ha ha vad härlig du är Stina!!

Majken sa...

Mysigt när han kommer hem...

Hoppas du känner dig piggare under dagen..

Kram

Anonym sa...

Grattis! Och tack för din fina blogg.
Kram Anne

hemma hos lilla mej sa...

GRATTIS TILL 5000 BESÖKANDE !Va skoj .Du har ju en fin blogg.Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Ulrika sa...

Grattis!

Du har ju en så positiv och trevlig blogg så det är klart många vill hälsa på..
;)

P.S Jag har också en skitdag värkmässigt idag!

Anonym sa...

Hej vännen! Grattis till 5000 besökare, visst är det kul när man vet att folk läser.
Önsakr dig en trevlig helg.
Kram

AkH sa...

Gratulerar till alla läsare, visst är det roligt när någon läser ens blogg! Läste precis dikten och den var jättevacker, gick inte låta bli att gråta...
Hoppas det känns bättre idag!
Ha en skön helg!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Tinas Fibromyalgi sa...

Grattis och åter GRattis för så många besökare!!! Härligt!

Sköt om Dig!

Kram Tina