onsdag 14 oktober 2009

Vill bara förtydliga....

....inlägget jag skrev i går,det om de sista 18 månaderna i mitt och familjens liv.
Jag känner mig inte deprimerad,var bara tvungen att "få ur mig" allt,det kändes som att det fyllts på och fyllts på utan att jag hunnit bearbeta allt som händer.
Att skriva har för mig blivit viktigt märkte jag under min lilla blogg paus.
Era otroligt fina kommentarer här och på facebook värmer så gott och stärker,*TACK*

Godmorgon förresten :)
Idag ska jag vara barnvakt till lilla E,mys mys
Kroppen mår hyffsat,det tackar vi för!
Lite tvätt har jag oxå som behöver fixas...tyvärr,det är ju så tråkigt!

Ha en fin Onsdag,kram och tack för att just du finns!

5 kommentarer:

Gittan sa...

Många många varma styrkekramar till dig och din familj. Jag hoppas att ni ska slippa gå igenom mer nu. Jag var aldrig ute igår kväll på bloggen så jag har inte läst ditt inlägg från igår förrän nu.Skriva av sig är en bra terapi, märkte jag igår när jag skrev i min blogg.
Ta nu riktigt hand om dig och din familj.
Varma kramar//Gittan

Majken sa...

Tck själv för fina peppande kommentarer... :)

Skönt att få skriva av sig lite.. Det lättar lite av bördan.. Men det har varit en väldigt jobbigt tid & nu hoppas jag ni får möjlihet att slappna av & börja leva igen... Nu måste tråkigheterna vara slut...

Hoppas ni får en mysidag idag du & E...

Sköt om dig!
KRAM

Madeleine Berglund sa...

Tack!!! Det har hänt mycket i ditt och familjens liv de senaste månaderna. Tänk att man blir starkare tillsammans och tycker om varandra ännu mer. Nu har ni det nya huset och en härlig tid som väntar. Kram Madeleine

stina sa...

Hej du mysiga, goa Pia...är så skönt att du är tillbaka igen och att det bara blev en kort paus :O)

Tänk vad du är stark som ändå orkar med att blogga om det som har hänt och hur ni har fixat och donat med svärfars hus som blivit så levande och fint :)

Ta hand om dig och de dina/varma kramar Stina

hemma hos lilla mej sa...

Halloj Pia !Jag det är så skönt att bara få skriva av sej.Tycker det är himla starkt gjort av dej.Men jag tror att man älskar varandra mera och blir starkare tillsammans när det händer jobbiga saker.Hoppas allt jobbigt är över nu och ni får leva och bara vara.Lycka till.Styrkekramizar &Många tankar ~~~~RITA~~~~.