tisdag 20 oktober 2009

Höst Tisdag!


Hösten är verkligen här,mysigt när man kan tända mängder med ljus,kura upp sig i soffan med sköna filten och en kopp te <3

Mindre mysigt kan jag tycka att det är på morgonen när det små regnar och är ruggigt då barnen ska gå till skolan....

Idag är det VILODAG för mig :)

Vi var på utvecklingssamtal med dotter M i går,det gick jätte bra! Det enda "problemet" med henne enligt lärarna är att hon är för pratig....undrar vem hon brås på?? :) Skönt iallafall att skolan funkar bra! Och såklart man blir stolt som mamma när man får höra bra saker om sitt barn!

Hoppas din Tisdag blir fin,glöm inte bort att du är värdefull! Kram Pia

6 kommentarer:

stina sa...

Hejsvejs, tittar iin en snabbis och önskar dig en fin Tisdag för nu är äntligen Måndan till ända =D

Kram, kram

Gittan sa...

Hejsan!
Vad bra att utvecklingssamtalet gick bra. Pratig fick jag jämt höra att vår dotter också var. Nu är hon 24 år med jättebra jobb tack vare att hon är pratig. Står i företagets monter på mässa i Göteborg. Jag är 100% säker på att det bara är bra att vara "pratig"
Ha en fortsatt fin tisdag. Kramizar//Gittan

Anonym sa...

Vilken fin bild vännen!
Jag gillar inte alls hösten. Längtar till sommar och värme.
Kram

Majken sa...

Jag tycker absolut man ska vara stolt över sina barn när de gör ngt bra.. & bra saker gör dem ju faktiskt varje dag...

Vad skönt med en vilodag.. Njut av tända ljus & en mysig filt...

KRAM

Majken sa...

Jag tycker absolut man ska vara stolt över sina barn när de gör ngt bra.. & bra saker gör dem ju faktiskt varje dag...

Vad skönt med en vilodag.. Njut av tända ljus & en mysig filt...

KRAM

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt att utvecklingssamtalet gick bra.Pratig jag det är bra attha talets gåva.hihi.Ha en härlig onsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.