lördag 3 oktober 2009

God LördagsMorgon!

Hej på er alla fina vänner!
Hoppas dagen och livet är snällt mot er och att humöret är på topp denna höstlördag!

Jag vaknade med värk i mina händer,svullna fingrar & sprängande värk i handlederna,suck,därför blir det ett kort inlägg idag.
Förutom det så är allt bara fint.

Igår var jag barnvakt till lilla E,hon kom vid 10.30 och stannade till 19....*MYSIGT*
Hennes mamma jobbade och hennes pappa höll på att fixa med kära K's dödsbo(fy vad hemskt det lät!!) Hon har börjat att ta några små steg nu E,så sött!!!
Fick oxå flera spontana fika gäster i går,jätte skoj! Å kom en sväng innan jobbet,alltid kul! G kom för den vanliga fredags fikan. Fick även kramas och umgås en liten stund med M & M,som förövrigt kommer och fikar på Måndag,mycket fika blir det hehe!

Idag ska vi käka middag med K's kära S(K som gick bort förra lördagen)och så kommer också svåger C och svägerska N,samt lilla E. Det ska bli trevligt och skönt att få träffas och bara "vara",prata och få visa vår omtanke i denna svåra stund. Skönt också att få ses innan begravningen..

Nu mina vänner ska jag avsluta för nu,önskar dig allt gott!
Krama dina nära en extra gång...
//Pia

9 kommentarer:

Annika sa...

*kramar om länge* Hoppas att du får en underbar dag! Jag jobbar 7-16 idag, det var minusgrader när jag cyklade till jobbet på morgonen! Ha det bäst! *puss och kram*

hemma hos lilla mej sa...

Ha en underbar och mysig lördag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Vicki sa...

Höst är det verkligen här idag och inget bra höstväder alls.

Hur gammal är lilla E som du passar?

Trelig lördag,Vicki

Vi hörs kanske på FB idag:-)

Annelie sa...

Jag förstår MYCKET väl att du har många goa vänner som kommer och fikar då och då.
Sååååå go som du är..
*önskar vi oxå bodde närmare varandra*

Ha nu en ljuvlig lördag ihop med nära och kära runt omkring dig.

Ta´t lugnt nu med din värk.. :o(

Stora kramar Annelie

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej tjejen!

Kan det vara så att du burit barn mer än vanligt...att det är därför du har ont?
Hoppas att det snart går över!
Jag blir så fruktansvärt trött när jag får ont...

Kram kram

Pia heter jag! sa...

Tack för era fina kommentarer!

Japp Annelie önskar oxå vi bodde närmare...

Vicky: Lilla E är 13månader,snart 14

Kaos&Tistlar:Ja det ror jag att det beror på,inte kul men det går över...:)

stina sa...

Vad skönt att ni har varandra :O)

Tråkigt att du har en värkdag idag :( Men hoppas det blir bättre framåt kvällen.

Tack för dina alltid så fina kommentarer hos mig :)

Kram på dig och ha en lugn och trevlig helg/Stina

engelsson sa...

Hej goa du..tack för dina ord ang ..min dotter..vi fick besked ang en del av proverna som togs o inget konstigt med dem..men det var ju väntat..vecka 43 kommer reumaproverna..men de kommer ju inte heller o visa något om det e fibro..Diklofenak o Panocod skrev han ut.. Så tråkigt att du har ont igen..min rygg kollapsade idag så jag e inte så munter heller..kram

Majken sa...

Fika med väöer är ju jättekul & mysigt!
Vad bra att du & lilla E kommer så bra överens.. :-)

Jag tror det är bra både för E,s föräldrar & för er att träffas.. Minns när svägerskans mamma gått bort & vi bjöd hem dem på mat. Vi hade en trevlig kväll. Vi skrattade & så grät vi en skvätt. Pratade, mindes & tänkte framåt.. Svägerskan mådde bra av det & jag oxå...
Hoppas ni haden en trevlig kväll.. & får en toppen söndag!

Här kom just en regnskur.. & jag som strax beh ta ut Zingo på morgon promenad...
Kram