lördag 24 oktober 2009

Skön Lördag Morgon!

Härliga sköna Lördag! Ligger kvar i sängen,P snarkar så sött(eller INTE!!) Jiiiissses vad han kan snarka!!! Tur jag älskar honom annars hade han åkt ut med en väldans fart!!

Gårdagen var jätte skön,P och jag tog det lugnt på förmiddagen sen åkte vi och käkade Thaimat till lunch,super gott var det!
Vi han också med en sväng till affären Bolagret där vi hade spanat in ett brickbord som vi ville ha i burspråket i vardagsrummet,så här såg det ut i gårkväll:



På kvällen var G här,vi åt god middag och pratade,det blev en del djupt prat men wow vad häftigt det är att lyssna på och ta del av andra människors tankar!
Sen fixade jag lite fika medans P & G pratade trav vilket INTE alls är mitt område :)

Lagom till Idol så hämtade P våran lilla "häxa" V som just var häxa för kvällen på deras klassfest,åh så nöjd hon var!
S kom en timma senare efter sin filmkväll med kompisar även han nöjd och glad!
Så alla våra 4 barn var hemma,jätte mysigt!
Det blev Idol hela kvällen,såklart massor av tända ljus och bara njuta av fredagen!

Idag ska vi åka till returpunkten och slänga skräp som vi samlat på oss under renoveringen...inget kul att ha det utan för garaget längre...
Annars inga planer för dagen, skönt!

Önskar dig en super mysig Lördag,kram kram

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

~Vad härligt ni hade det igår.Behöver ni.Mysiga bilder.Ha nu enmysig lördag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Jag sa...

Jättefint!!!
Allt du fixar blir fint. Bodde vi bara lite närmare varandra så skulle jag be dig komma hit och "styla" upp mitt hem. ;)

Kram till världens bästa Pia

Vicki sa...

Inne och kikar hur du haft det. Några planer för denna söndag?

Vicki

Ulrika sa...

Låter som en mysig kväll.

Hoppas resten av helgen varit lika skön.

Kram!

Majken sa...

Det blev verkligen jättefint med brickbordet... Så mysigt med alla ljus... Här eldar vi oxå värmeljus för ett helt kompani varje kväll.. eller vi.. hihihi är ju mest jag som eldar.. ;)

Hoppas helá helgen varit toppen!
Kram

stina sa...

Jätte fint Pia med brickbordet....jag älskar ljus denna mörka årstid :O)

Jag tycker med det är intressant att få ta del av andra människor,

Men du !!....Woweee !!!....vilken snygg bakgrund i bloggen *snyggt*

Kram Stina

Annika sa...

Så fint du har gjort här inne hos dig! :) Och vad mysigt med en massa tända ljus. Ha det bäst! *puss och kram*