torsdag 15 oktober 2009

Trött nu...

Idag har inte Pia legat på latsidan,vart energin kom i från vet jag inte....men bäst att passa på...

Jag har slängt massor av vissna sommar blommor från uteplatsen,renast och slängt skräp därifrån också...ser mycket trevligare ut nu!

Jag påbörjade städningen innan P kom och hjälpte mig lite....240kvm tar sin tid att städa....men nu är HELA huset fint,rent och prydligt i allafall i några timmar! :)

Jag har tillsammans med dotter M varit och storhandlat,träffade oxå på Svägerskan N och Svärmor! De skulle titta på en blus till svägerskan,och jag hittade en jätte fin till henne! Dotter M köpte nya Uggs då de gamla var slitna....
Packade upp all mat och la det på sina rätta ställen.

Tagit fram och kollat över allas kläder till begravningen i morgon.....upptäckte till sonen J´s fasa att hans finskor inte finns någonstans! (säg inget till min svärmor bara....:) ) Så antagligen ligger de kvar i gamla huset,vi har lite småplock kvar...annars vet i sjutton...då får vi väl köpa nya i morgon innan begravningen...
Inte hans fel utan mitt....

Så nu är jag så trött,har ont i huvudet tror jag spänner mig inför i morgon....det är en sorgens dag,K ska begravas....så overkligt!
Svärmor har kommit ner från Stockholm och tar hand om lilla E samt dotter V(dotter V vill inte vara med på begravningen pga att hon tycker det är så ledsamt...vi har sagt att det självklart är frivilligt)

Nej dags att krypa till kojs,vill vara utvilad i morgon...

God natt alla fina vänner där ute,kram Pia

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad du har varit flitig idag då.Det var mycket du fick gjort.Härlig när man är klar.Hoppas att allting går bra imorgon......Vet att det är jobbigt! Många tankar & Styrkekramizar ~~~~RITA~~~~.

Annika sa...

Du finns i mina tankar vännen! *puss och kram*