måndag 26 oktober 2009

HöstLovs Vecka!




God Morgon du vackra själ!
Här är huset tyst och stilla,höstlov=sovmorgon! Fast som vanligt kunde jag ej sova...men så skönt att ta det lugnt,ingen stress!
Vi har bara två barn hemma den största och den minsta :)
M sover hos kompisen E,de var på Bio i går sedan mys hemma hos E.
S sover hos L tillsammans med O,de skulle ha tv spels kväll,kul för dom!

I går var vi på vattengympa,jag och P men även dotter V var med för 2:a veckan i rad. Åh vad skoj hon tycker att det är,hon är så duktig och kämpar som bara den!
Jag med kämpade som aldrig förr i går,kroppen var med mig denna vecka! Det är så härligt att kunna få ta i och jobba sig trött! Det är ju inte alltid det funkar med Fibromyalgin,men som sagt i går gick det bra! Och det känns bra även i dag!

Idag ska vi inte göra något speciellt mer än att fylla på med lite mjölk mm som alltid här hemma och nu när det är lov så går det åt ännu mera.
Fixa lite med tvätten och "vinka av" P som åker och jobbar i em/kväll.

Önskar er en underbar Måndag,stor varm kram //Pia

9 kommentarer:

Gittan sa...

Vad skönt det låter med vattengympa. Jag ska också få börja med det genom sjukgymnastiken.
Höstlovet känner jag inte av alls nu eftersom det inte finns nån mer hemma här än gubben och jag. Lite sorgligt men det är som det är. Jullovet, då får vi en som kommer att ligga och sova halva dagarna. Mamma och pappa som väntar på att han ska komma upp så vi får umgås med han :-)
Ha det nu så bra på lovet. Kramizar//Gittan

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt med vattengympa.Höstlovet kom precis när dom behöver det .Dom har varit grymt trötta.Men det är ju inte konstigt mörkt på morgonen när dom går till skolan .Mörkt tidigt på kvällen .Så det är bara jag vaken.Ha en härlig måndag kramizar ~~~~~~RITA~~~~.

stina sa...

Ok...nu har jag äntligen landat hos dig =D

Här hemma har vi sovmorgon för fullt, men jag höll def på att ställa kl igårkväll och kroppen tyckte det var dags att knoppa in redan vid tio, är liksom inbyggt att det är Sönda kväll....hahahaha

Barnen är något rastlösa så jag ska ta och skicka ut dem ett tag tills jag vaknat till ordentligt...*S* Sen ska jag å' vovven ut och se ALLA fina höstfärger :O)

kramizz på dig gulliga Pia !

Majken sa...

Hos oss har jag, maken & sonen vaknat. Efter morgon svängen m husse ligger Zingo helt utslagen i soffan. Ja jag vet han é bortskämd... En till som är bortskämd é dottern. Men efter att jag blåst håret & telefonen ringt så rör hon sig iaf :-P

Jag förstår att du liksom jag har svårt att sova 'länge'? Jag fick för 5-6år sedan testa 'saroten 25mg'. Det é den gamla typen antidepp i mycket låg dos. Den kan hjälpa de m kronisk värk m sömnen. Förr vaknade jag 5.. Nu kan jag sova t 9 men inte alltid. Men jag vaknar aldrig 5 längre. Kanske skulle hjälpa dej oxå?

Önskar dej en underbar dag!
Storkram!

Madeleine Berglund sa...

Höstlov, det var tider det!!! ;)
Skitsnygg korg med skitsnygga pumpor! Man blir riktigt höstglad.
Såg du att du fick en utmärkelse av mig förra veckan förresten?
Kram kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Höstlov, det var tider det!!! ;)
Skitsnygg korg med skitsnygga pumpor! Man blir riktigt höstglad.
Såg du att du fick en utmärkelse av mig förra veckan förresten?
Kram kram Madeleine

Anonym sa...

Hej vännen! Skönt med lov vecka. Det gick bra att jobba idag. Men jag känner mig inte riktigt fit for fight, men det kommer väl.
Ha en trevlig vecka.
Kram

lovefriidrott sa...

Hej Vännen..
Grattis till din award, den är du värd:)

Så skönt att få slippa stressen, men typiskt då att du inte kan sova ut.
Jag har så mycket att göra just nu, så dygnet skulle behöva ha lite fler timmar. Men det är nu jag måste sälja som en tok,,,,högsäsong!!!

Ha d gott
Kram Sari

http://www.lillaprovence.se

Annika sa...

Skönt när man inte har så många måsten. :) Ha en underbar vecka! *puss och kram* min vän <3