måndag 19 oktober 2009

Nu är det Måndag igen!

Hjälp vad dagarna,veckorna springer iväg!
Den här helgen har gått sjukt fort,begravning i fredags,lördagen med svägerska och svärmor.
Söndagen hade P,jag och barnen för oss själva.På fm/dagen fixade vi lite här hemma med sådant som behövde göras när P är hemma.
På em åkte vi och tittade på IFK Norrköping,hela familjen! Sonen S fick stå med B&D i pekingfansklacken samt gå in på planen innan matchen för att värma klacken,gissa hur stolt han var efteråt?? Och nu i morse!!
Efter matchen som IFK vann,så åkte vi och käkade på restaurang.Skönt att knyta i hop helgen tillsammans med hela familjen. En mysig dag helt enkelt!

P är hemma tills i em,vi ska fortsätta att fixa lite här hemma under dagen,sen på em ska vi på utvecklingssamtal innan P åker och jobbar.

Ska också surfa runt lite för att se vad ni har haft för er,ni är så duktiga på att kommentera hos mig...känner att jag vill ge lite tillbaka till er :)

Stor varm kram från mig

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron PIA !Vad skönt att bara famljen fick lite tid och mys .Kanonkul.1000 tack för din goa kommentar hos mej .Det värmer.Kappan är jag nöjd med.Men har ingen kamera fyller snart år så då ska vi se om jag kanske får en så jag kan lägga ut bilder jag oxå.Ha nu en härlig måndag vännen bamse kramizar ~~~~RITA~~~~.

Gittan sa...

Hejsan!
Va skönt att ni fick ett mysigt avslut på helgen, det var ni väl värda.
Tack själv för dina goa kommentarer hos mig, det är så kul att läsa vad du skriver.
Utvecklingssamtal kommer jag inte på något mer, snyft. Om de skulle ha det på sonens college så är det lite långt att åka dit.
Ha nu en fortsatt mysig dag.

Kramizar//Gittan

Madeleine Berglund sa...

Hej Pia! Jaså den lilla rackarn ligger och drar sig. Jojo, det är ju måndag, så okej då. =)

Min lilla Malou var ute på balkongen och vädrade pälsen när jag gick. Men Melina låg och sov såklart.

Idag är det mörkt, kolla på film väder med andra ord. Men icke sa nicke...
Kram Madeleine

Vicki sa...

Ni har haft fullt upp i helgen!!

Är allt bra nu efter begravningen och allt?

Håller med veckorna bara springer i väg. Bara 8veckor tills barnen går på jullov och innan dess ska det vara ett höstlov med. Finns en del att göra innan jul.

Vicki

AkH sa...

Vad härligt, ni ser ut att ha en riktigt god helg tillsammans hela familjen! Ha en fortsatt bra vecka!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Majken sa...

Vad mysigt ni haft i helgen trots begravningen.. Håller med om att det är mysigt att göra saker me alla i fam. Som familjemiddagen ni hade i söndags. Det är guld värt! Vi hade en kanonkväll i fredags. Jag+maken gjorde mat tsm broccolipaj m ädelost&skinka t oss & taccos t ungdomarna. Vi blev 6st t maten. Dottern hade fästemannen sen 5mån på besök & sonen hade sin tjej här & vi åt, pratade & skrattade. Satt länge vid matbordet. Riktigt trevligt & man får möjlighet att lära känna flickvän/pojkvän oxå..
Vad roligt för er son. Förstår att han var stolt & lycklig...;-)
Sov gott!
/NattsuddarMickis ;-)