torsdag 29 oktober 2009

God Morgon mina vänner!

Vaknade stel som en pinne med värkande leder,en fbro morgon helt enkelt :(
tror dock att det kommer att lätta när kroppen kommer i gång och medicinen gör nytta.

Det märks att det är höstlov,barnen sover över med kompisar till höger och vänster.
Just nu är statusen så här: S sover hos kompisen O,här hemma har jag mina andra 3 plus J´s kompis F som är här från Stockholm och hälsar på. Hur det ser ut i kväll/natt återstår att se....:))

Det gick bra med lilla E i går,när hennes mamma och pappa kom så åkte vi och köpte hämtmat och myste en stund innan de åkte hem.

Idag får vi se om vi åker till stan en sväng eller ev följer med Svägerskan och kompis F till Ikea...får se vad vi känner för...
P kommer hem i dag med,me like:)

Fick en fråga från en Anonym med signaturen A i går,mitt svar till dig kommer jag lägga i kommentarerna från i går,alltså på samma ställe där du frågade.

Ha det gott,kram på er//Pia

6 kommentarer:

Gittan sa...

God morgon!
Här sov jag länge idag, så nu är jag så stel i kroppen.Kallt ute är det också gör ju inte lederna bättre.
Va underbart det låter med barn här och där, sånt saknar jag nu. Undrar när jag ska komma in i att ha sonen i USA, fyra år till? Känns så långt just nu, är väl för att jag mår så där i kroppen.
Hoppas du får en underbar dag med barn, IKEA besök och man som kommer hem. Kramizar//Gittan

Annika sa...

Du är så tapper och kämpar på varje dag trots din värk! Du är ett föredöme utan like! Jag känner mig privilegierade som har dig som vän! ;) Du förgyller min dag med dina blogginlägg. TACK, för att jag får vara en del av ditt liv! Ha det bäst! Hoppas att värken lättar under dagen! *puss och kram*

AkH sa...

Hej, hoppas du mår bättre idag! Det blir en kort kommentar nu då vi skall iväg över helgen nu! Du får en bra helg! Kram Anna-Karin
livetharochnu-akh

stina sa...

Men, snart......snart Pia så börjar skolorna igen !

Ok...jag vet, adjöss sovmorgon....men F*n....det är det VÄRT *S* ;)

Här är en till med fibrovärk imorse, nää nu ljög jag...började igårkväll :(

Ha en trevlig kväll/kram

Majken sa...

Det är härligt när barnen har höstlov.. Men det är oxå lite jobbigt. Blir alltid lite mer att göra... Mysigt för barnen att sova över..
Nästa v får vi ta semester;-)
Blev d Ikea?
Ha en mysig kväll m fam & framförallt med din P.
Kram

Vicki sa...

Har dina barn med höstlov denna veckan?

Vicki