måndag 5 oktober 2009

God Måndag gott folk!

Min morgon:
*Vaknade med värk(som i går)
*Trötta och tjuriga barn,roligt?....NOT!!!...
*Morris är så kelig....MYSIGT.....
*Kaffe latte & dator i sängen
*Solen skiner nu,men bara 3 plusgarder
*P är hemma tills i eftermiddag
*M&M skulle komma och fika,men en M är sjuk så det blir bara den andra M...*MYS*



Helgen har varit bra,Middagen i lördags gick bra,vi pratade om K och tårar blandades med leenden. Maten blev suveränt god gjorde Fårost gratinerad Fläskfile' som blev upp skattad,till det hade vi både klyftpotatis och ris(kunde ej välja) och en fräsch sallad,mums mums!

Igår fixade vi lite här hemma,min värk var för jäklig i går men trotsade det och gick på vattengympan ändå,kunde inte ta i och fick hoppa över en del moment men det var skönt att mjuka upp kroppen i det 34gradiga vattnet...

Idag ska jag därför ta det lugnt vilket är välbehövligt!

Kram kram

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Hoppas du kunnat ta det lugnt idag och vila dig.

Här har vi skitväder, det blåser är kallt och busigt vilket gör min värk än värre.

Du verkar ha haft en trevlig och god helg (extrabetoning på god).
Kram!

Annika sa...

Jag hoppas att den värsta värken släpper snart! Ha det bäst! *puss och kram* <3

Majken sa...

Det är så jobbigt när den där extra värken sätter in.. Men det beror väl på väder, att du varit barnvakt & på den psykiska stress som varit runt er det sista.. Hoppas det snart blir bättre!!

Ha en underbar fortsättning på måndagen!

ingela --kämpisen sa...

hej...va glad jag blev av din kommentar....ha det så bra så länge...kram