tisdag 6 oktober 2009

Ensam tid....

....njuter jag av i dag! Och det mina vänner var ett tag sedan! Jag borde fixa lite här hemma men tror jag struntar i det och i stället kryper ner i sängen när barnen gått till skolan....de är på väg nu eller ja S & V,de andra har redan gått....S & V fajtas om en plats framför spegeln....grrr vad jag blir trött på deras gnat och tjat...."mamma V gör si eller S gör så" ja ja snart har de gått och det blir tyst :)

Igår var som sagt M här och fikade,jag fick en jätte fin grön växt i en supersnygg kruka,Me like:) Det var superskoj att hon kom! Goda vänner berikar livet!

Ja så mycket mera nytt har jag inte att skriva om så då återstår bara att önska dig en fin dag,här skiner solen vilken vacker höstdag!

Kram på er//Pia

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ta du och gotta dej och njut lite av din egna tid.Man behöver det.Ja sen vet du väl att dammtussarna är änglarnas tofflor så de inte fryser om fötterna!!!!! Vad kul att få små fina presenter av sina vänner .Ha en härlig dag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Gittan sa...

Hejsan
Hittade hit från en annan blogg. Jag går också med värk nästan konstant så jag känner igen mig. Vi har ju inga barn som bor hemma så jag kan lägga mig i sängen när jag vill. Den här hösten eller rättare sagt sen i våras har jag bott mycke där :-(
Vila nu så mycke du kan, lite dammtussar här och där dör man inte av. De finns kvar när man mår bättre så man kan ta dom då.
Ha nu en fortsatt dag, vila och ta hand om dig.
Kramizar//Gittan

stina sa...

Jo tack !!....kan det vara höst fenomen tro??? (att barnen är griniga och trötta) Men för sjuttsingen de har ju snart höstlov, det ser vi framemot...visst ?! ;)

Gött att du har fina vänner, de växer inte på träd :O)

Sköt om dig nu och det gör du rätt i att ta det lugnt.

Varma kramar Stina

Annelie sa...

Ha en underbar dag vännen, jag ska oxå gå o lägga mig under täcker en stund till.
Känner mig såå sliten i kroppen åså äré värken som gör sig påmind.. :o((
Jaja, du vet ju hur det är.. ingen idé att tjata om detta.

Må väl och ta hand om dig.. // Kramizzar Annelie

Majken sa...

Jag tycker du ska ta en lat dag & bara ta hand om dej...

Ibland blir man galen på sina små godingar... De kan driva mej till vansinne & ändå älskar man dem mer än något annat... Fast iband önskar man att de bodde på en annan planet....

SKÖT OM DEJ!!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack tack, visst är muggarna härliga. De är helt enorma vilket inte riktigt framgår av mina bilder. Nu står dom på hyllan i köket och ser sådär snygga ut som bara härliga muggar kan göra.
Nu ska jag snart på ett danspass, kuuul!!! Du hälsar väl Morris? Kram Madeleine

Annika sa...

Kikar in och kollar läget!? Verkar bra! ;) Är väldigt trött själv! :( Men imorgon är en annan dag! :P Ha det bäst gumman! *puss och kram*

Jag sa...

Hej vännen
Längtar efter dig.

Vad skönt för dig att få en dag utan "måsten".

KRAM

lovefriidrott sa...

Hej
Låter som en helt fantastisk dag:)
Måste bara säga hur fin du är på din rubriksbild, fräsch som en nyponros:)
ha en fortsatt trevlig Tisdag
Kram Sari

Ulrika sa...

Va skönt med en egendag. Jag längtar till en sån.
Under fisket är egentid sällsynt som tusan, men jag tar igen det senare.

Kul med en kompisträff, det är så mysigt att kunna sitta själv med en kompis och bara prata och mysa..

Kram!

engelsson sa...

Ooooo ljuvliga härliga underbara ensamtid..vad e det för något..jag säger som så..bara koppla av om du kan..Man måste lära sig att rå om sig själv... Underbar dikt som sonen skrivit till K..förstår er saknad ..kram O tack för styrkekramen..