onsdag 21 oktober 2009

God Morgon Världen,vilken underbar dag!

Hur är det med er alla denna Onsdag?
Själv är det bara bra har sovit i 9timmar i natt,så skönt så skönt! Hade värk och ont i går kväll och så var jah super trött så jag sommnade redan kl 21!
Så här såg det ut hos oss i gårkväll,vi såg på Äntligen hemma och tände massor av ljus bla dessa:


Idag ska jag småfixa lite här hemma,samt hålla koll på vattenslangen som fyller vår pool,fick order av poolkillen att stänga av vid en viss nivå...har en känsla av att jag kommer glömma den där slangen...och då blir det INTE alls bra...
Poolen blir så fin,som ny faktiskt! Ska ta en bild så ni får se den nya linern sen(duken).

Ha det fint,kram från mig!

9 kommentarer:

Annika sa...

Skönt att du mår bättre. Jag skulle gå och lägga mig tidigt men jag kom inte i säng förrän vid midnatt igår igen. :/ Hoppas att du får en fin dag! *puss och kram*

Majken sa...

godmorron!

vad härligt att kunna somna så tidigt & sova gott hela natten... Då känner du dig piggare idag... :)

Ja visst var hon skön dottern när hon enbart undrade om pengar.. & smset kom halv tolv på natten :):) De använder verkligen hjärnan ibland tonåringarna... ;) Igår ringde hon iaf & allt var bra. Hon ringde t.om 2ggr & var nöjd med det mesta.. Skönt för då kan hönsmamma mickis slappna av... Iaf lite. De är hemma igen på lördag em. Lååång resa....

Hoppas du får en härlig dag!
& Du: GLÖM INTE SLANGEN!!!!

KRAM

Majken sa...

vad mysigt ni hade igår förresten.. Jag älskar... att tända ljus... :)

hemma hos lilla mej sa...

Halloj !Vad kul att du mår bättre och har fått sova ut.Vad mysigt ni hade det.Ha e härlig onsdag vännen kramzar ~~~~~RITA~~~.

stina sa...

Så skönt att du fått en ordentlig natt :O) Det behöver man.

Ser bara så mysigt ut, jag älskar tända ljus.

Jag blev så varm och GLAD av din extra goa komentar idag. Behöver jag just nu också :)

Stora varma kramar ifrån mig.

Madeleine Berglund sa...

Hej Pia!

Härligt med en god natts sömn.
Jaså, har ni pool? Det var värst..

Poolparty hos Pia nästa sommar med andra ord? Vad kul, jag kommer, haha..

Skämt å sido, ha en mysig dag!
Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Härligt härligt!
Tänk att katter inte förstår vitsen med att svalka sig en varm sommardag.
Hälsa Morris vetja!
Kram kram Madeleine ;)

AkH sa...

Vad gott att kunna sova så länge! Spännande att se poolen, blir nyfiken nu! Ha en bra kväll!
Kram Anna-Karin
livetharochnu-akh

Jag sa...

Haha... ja du glömde den NÄSTAN när vi pratade i telefon...