torsdag 1 oktober 2009

God Morgon underbara värld!



Idag är livet lätt att leva, underbara känsla!

Huset blir mer och mer till vårt,vi har fortfarande saker som ska hitta sin plats,men bit för bit växer vårt hem fram.
A jobbade "häcken av sig" i går,men hann tyvärr ej klart med listerna så han kommer i dag med....I går hade han köpt med sig fika till mig och bjöd på till förmiddagskaffet! Åh vad jag blev rörd! Det var ju jag som skulle bjudit honom på fika!! Lagom till fikat kom G på spontan besök och gjorde oss sällskap,trevligt trevligt!
På eftermiddagen kom härliga T,vi åt äpplepaj och fikade,pratade,pratade och pratade lite till....det är en häftig känsla mellan mig och T,kan inte riktigt ta på vad det är men vi är på samma nivå i livet och det känns som vi levt nära varandra i ett liv före det här....nu blev det tungt....svårt att förklara...Jag gillar T helt enkelt! :))

P kom hem sent i går kväll,får se om han behöver åka i väg idag eller inte,just nu ligger vi i sängen med varsin dator ,internet strular och detta inlägg har tagit mig en evighet att få till..GRRR!! :((

Tror jag ska ringa och se om det finns tid till klippning och färgning för mig i dag,vill hitta på något nytt..

Önskar dig en underbar Torsdag,kom i håg att just DU är värdefull!
Kramar Pia

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Den där Morris är en riktig charmknutte, den saken är klar. Hihi.. =) Han är också en lyxhemmakatt med andra ord. Imorse var katterna morgonpigga dock, de ville spana på skator från balkongen. Det nöjet unnar jag dom såklart. Haha. Kram Madeleine

Majken sa...

Åhhh vad glad jag blir när jag läser om ditt välmående...
Hoppas du fick klipptid..

Sköt om dej & må så gott!!

Kram

Annika sa...

Hej <3 härligt att du mår bra! :) Jag är ganska trött efter en heldag på skolan där jag har har vikarierat för min handledare som är sjuk. Kul men ansträngande när man har hela ansvaret! :s Hoppas att du har haft en bra dag!? Ha det bäst! *kram*

AkH sa...

Hej, hittade till din blogg för första gången idag. Mycket tänkvärda ord. Skönt att det är en bra dag idag!
Ha ett skönt veckoslut!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

lovefriidrott sa...

Hej,

kikar in för att önska damen en trevlig helg
karm Sari