torsdag 15 oktober 2009

God Torsdags Morgon!


Burr vad kallt! Visserligen bara 1 minusgrad men det blåser som bara den och då känns det betydligt kallare.....

Vilken tur att jag ska städa här hemma i dag då,alltså jag menar att då håller man ju värmen :))
Så ja städning och kolla över kläderna till begravningen det är det som jag ska ägna min Torsdag åt,skulle vara jätte bra att storhandla i eftermiddag med men vi får se vad jag orkar.....

Lilla E var ju här hos mig i går,nu går hon lilla fröken....så sött!! Man kan titta i hjäl sig på de små fötterna som lite knaggligt tar sig fram....hon var här mellan 11.30 till 18.30 så full fart hela dagen!

Nähe mina vänner dax att väcka barn...
Kram kram

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron Visst är det kallt.Har skickat i väg 3 änglar nu och tar det lite lugnt.Ska städa och handla idag.Skönast för då känns det lite lyxigt i morgon.Kan göra vad man vill.Ha en skön torsdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

stina sa...

Jösses !!...hann du skriva ALLT det där så tidigt och innan väckning ????!!!! ;)

Kolla mina få rader och det är efter väckning och efter frukost *asg*

Ville meddela att du har ett pris att hämta för dina ALLTID så varma och fina kommentarer hos mig :O)

Hämtas hos http://jeckpot.zoomin.se/

Gå in på galleriet och ladda hem priset.

Trevlig Torsdag/Kramar Stina

Gittan sa...

Hejsan!
Ja vi har kallt vi med, har haft det i flera dagar nu. Solen skiner så man får ju inte klaga.
Städa ska jag också se om jag får till, magen krånglar idag så det ger sig.
Ha det nu så bra du bara kan och ta hand om dig.

Kramizar//Gittan

Annika sa...

Vad mysigt det låter att vara barnvakt! :) Hoppas att du får en bra dag! *puss och kram*