lördag 14 november 2009

Åh härliga Lördag!


God Morgon på er alla underbara!
Har sovit så gott i natt,känner mig glad och utvilad idag och det är så underbart!
Ingen värk heller,vad är det som händer??

Har ingen aning om vad som händer i dag,skönt att ta dagen som den kommer! Vi har lite saker som skulle vara skönt att få fixa men som sagt vi får se!

V's kompis C har sovit här i natt,snart ska jag fixa frukost till dem! V har verkligen fått många nya vänner nu och så även S! Är så glad att jag och P vågade ta steget till att flytta,äntligen har vi vårt dröm hus och det allra viktigaste familjen mår bra! Det gjorde den innan också,men det har varit ganska turbulent för oss med 2 dödsfall på 4 månader. Men nu känner jag att lugnet lagt sig och vi mår bra!

Just det frukost var det,och kaffe! Ha det gott och trevlig Lördag till mina underbara läsare! *Kramen*

10 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

God morgon Pia!! Ååå vad glad jag blir att du mår bra idag. Vaknar utvilad och allt, hääärligt! =)

Nu ska jag traska till bilen och bege mig till en loppis. Hoppas jag hittar något fint, hihi.

Kram Madeleine

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron Pia !Vad glad jag blir att du inte har ont utanmår brs.Härligt.Ha en mysig dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Anebettan sa...

Ha en underbar dag du med och njut av en lugn värk dag! Själv slås jag med monstret i dag.
Kram

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Bra att du mår bra! ;)
Jag har lite bloggtorka...det blir så ibland. (ganska ofta just nu).
Må så gott och ha en fin helg!
Kram Sanna

Annika sa...

Hej hjärtat! :) Härligt att du mår bra! Här känns det oxå helt ok. :) Svärmor är på besök. Ha det bäst! *kram*

stina sa...

Härligt att du mår bra idag !! :O)

Själv känner jag mig bakfull (har inte festat) måste bero på vädret, det är bara gråmulet nu :(

Idag är det vila på schemat....nja kanske en å' annan bensprattel då =D Här är en som trottsar fibron...

Ha en fin och skön Lördag /kramen

iesson sa...

Kikar in och skickar ett fång varma kramar så här på lördagseftermiddagen. Hoppas du och dina goa får en fin helg tillsammans. Take care! :-)

Majken sa...

Åhhhh vad jag blir glad för din skull!!! VÄRKFRI!! Så skööönt... tyvärr får jag säga att jag har en jobbig dag.. Kroppen är ganska ok men huvudet.. är så där skvalpigt & sletet... Ingen egentlig huvudvärk men.... tror man kallar det brainfog...

Skönt att ta en lugn skön förmiddag... gjorde jag me...

Det är så obeskrivligt skönt när barnen mår bra & har kompisar.. Motsatsen är hemsk... När barnen mår bra så mår vi föräldrar oxå bra.. De är ju det viktigaste man har... :) Nu är maken & hämtar dottern efter gympatävlingen & jag väntar på dem & när de kommer ska vi äta... Potstisgratäng & nötfärsbiffar med timjan, mozzarella & soltorkade tomater... mmmmmummmms!!!

Ha en toppenkväll kära du!!

stina sa...

Tittar in och önskar dig en fin Söndag :O)

Kramizzar /Stina

AkH sa...

Åh, det låter härligt att du vaknade så "pigg" igår- hoppas hela helgen varit så! Skönt att det ser ljusare ut!
Jag har skickat ett mail till dig, ifall du fortfarande är intresserad av hjärttavlor!
Sköt om dig!
Kram Anna-Karin
hemochting