fredag 20 november 2009

Välkommen kära kära Fredag!

Goder Morgen! Fredags morgon,smaka på den du! Freeeeedddaaaag :)

Själv har jag sovit jätte dåligt i natt,har haft ont i armen efter vaccinationen i går...Men det känns bra att ha tagit den,fick den tillsammans med dotter V genom hennes skola. Hon har oxå sovit dåligt i natt stackarn,får se hur det utvecklar sig alltså om vi får feber etc....



Tänkte på när vi satt där och väntade på vår tur,att det här kommer man minnas länge...barnen kommer att berätta för sina barn om denna mass vaccinering,lite läskigt faktiskt.

Som sagt i dag är det veckans bästa dag! S & V har studie dag,skönt för dom!
S ska ha två kompisar som sover över i kväll,hoppas bara att inte V och jag blir febriga och känner oss dåliga av sprutan för då får vi nog ställa in.

P kommer hem under dagen/eftermiddagen från Sundsvall där han varit de sista dagarna,den här veckan har han hunnit med Norrköping (där vi oxå bor),Halmstad,Kista och så Sundsvall! Så mycket olika ställen brukar det inte vara men så blev det nu.

Just det jag klippte mig i går och gjorde slingor,tror det blev jätte bra men måste fixa till mig själv för att se. Skönt var det i allafall att bli lite ompysslad,läsa lite skvaller och dricka kaffe :)

Ha en super fin Fredag mina vänner,varm kram från Mig <3

9 kommentarer:

Annika sa...

Hej vännen! Så många av dina tankar är mina oxå. ;) Kändes konstigt att sitta där igår med en massa andra människor och vänta på att få en spruta. Jag pratade med min man och sa, tänk om det bytt ut vaccinet mot något annat? En hemsk tanke men något som kom upp i mitt huvud. Jag har oxå lite ont i min arm och känner mig allmänt hängig idag. :S Maken stannar hemma från jobbet idag men vi har varit och lämnat sönerna på fritids och dagis. Ska snart krypa ner i sängen igen! :) Ha en bra dag! *kram* <3

engelsson sa...

Kikar in o önskar en bra fredag..o hoppas du inte får för mycket biverkningar av sprutan..kram

AkH sa...

Hoppas det blir bättre under dagen för er och att du får sova gott i natt! Vad skönt att det gott så bra för din son att komma in i nya tillvaron och skolan här! Klart att du skall känna dig stolt, härligt!
Ha en underbar dag!
Kram Anna-Karin
hemochting

Ulrika sa...

Ha en underbar fredag du med!

Vi får vänta med sprutan häruppe, vaccinet är slut hela tiden och dom har ännu inte vaccinerat riskgrupperna.

Så den som lever får se...
;)
Kram!

stina sa...

Jo sonen våran fick också jätte ont i armen efter vacc men han fick ingen feber.

Jag börjar tveka om jag att jag kanske ska ta sprutan eller ej ???

Hoppas ni slipper det också.
Jag har sovit som en "kratta" i natt = mörbultad men det är Frreeeedag idag stort *smile*


Kram på dig du vackra själ :O)

Anebettan sa...

HA en underbar fredag du med. Veckans bästa dag! Kram

Stina sa...

Hoppas att du får en bra helg,söta.:-) Kram Stina

Lena sa...

Hej.
Tack för din uppmuntrande kommentar.

Det är inge kul med biverkningarna, jag har haft ont i kroppen(vilket man ofta har)trött så in i norden, huvudvärk.
Men nu börjar det att ge sig.

Hoppas att ni slipper dem.

Ha en skön helg

Kram

Lena

iesson sa...

Tack för de goa fredagskramarna!!
nu väntar idol 2009 med familjens alla kommentarer och åsikter :-)

kram