måndag 30 november 2009

Måndag morgon!

Hur har helgen varit? Min har varit bra förutom att jag fick migrän i går och mådde pyton rent ut sagt....känner lite idag med men hoppas det blir bättre efter frukost och kaffe!

Idag ska vi till banken igen,dags att göra klart arvsskifte och att vi äger detta hus även på pappret. Vi har inte kunnat göra det innan det sista var klart med vårt gamla hus och det gjorde vi ju klart i fredags.....så det ena följer det andra men det blir så bra i slutändan!

Nu har barnen precis gått i väg och som vanligt tar jag en stunds vila innan dagen sätter i gång på allvar.....sen blir det dusch och lite fix innan banken :)

Ska även försöka hinna runt hos er under dagen,kram kram alla fina <3

8 kommentarer:

Majken sa...

Gommorron!!

Vad fint du fått det här i bloggen!!

Synd att du fick migrän igår.. det är ju så jobbigt, är ju inte bara huvudvärk precis... :( Hoppas du mår bra idag... Jag har väl tipsat dig om Imigran nässpray.. Outstanding bra tycker jag :)

Ha en finfin måndag!

*Bamsekram*

stina som är trött ZZzzzzz sa...

Skönt att få det gjort, det sista med papper ody.

Tittar in en snabbis för att se hur du har det :O)

Kram, kram

Annika sa...

Men så fint du har fått här inne hos dig! :) Hoppas att allt gick bra på banken!? Ha en fin dag och hoppas allt vad migrän heter håller sig på behörigt avstånd från dig! *puss och kram*

AkH sa...

Så jättefint och julmysigt du har gjort på din blogg! Hoppas att du kryar på dig och att migränen går över! Må gott!
Kram Anna-Karin
hemochting

Jag sa...

Inte roligt med migrän. Jag tror det är nåt sånt på G i mitt huvud med.

Kram

hemma hos lilla mej sa...

vad jobbigt att ha migrän stackare.Hoppas att du kryarpå dig och blir bättre snart Kramizar Rita.

♥ Carina ♥ sa...

Tack för din kommentar!
Vilken härlig julblogg du har här :)
Kramen

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Oj! Här var det julstämning vill jag lova! Fint!
Kram från mig! ;)