tisdag 17 november 2009

Tjena tjena!

Läget med dig?
Här är det fint,det har varit en vanlig morgon i huset.....4 barn/ungdomar som ska till sina skolor,helst i tid och med alla grejer med i rätt väska :) Det är ett heltids jobb att driva AB Familj!
Men nu har de gått och huset blir märkligt tyst,vilka kontraster!

Idag åker P och jobbar,igår jobbade han i Norrköping så vi fick lite bonustid! Me like :)

Själv ska jag ta emot låskillarna som kommer och ska fixa till så vi får lite säkrare lås på våra altandörrar mm....som det är nu är det inte alls säkert.
Annars en hemma dag utan något särskilt,skönt behöver en sådan dag!

Tänkte att jag äntligen skulle få tid för en bloggpromenad och hälsa på hos er alla,det var ett tag sedan...

Ha en fin dag,kram kram

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det skönt med bonustid med Älsklingen.Melike to.Vad skönt att få nya lås.Ha en underbar dag vännen ♥ kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Ulrika sa...

Sådana dagar är härliga. Jag ska ha en sån dag idag jag med!

Förutom ett snabbt besök hos tandläkaren, behöver spola där tanden suttit.
Kul, nej knappast, men det blir ju bättre sen.

Och senare ska jag bara njuta av en lugn och skön hemmadag!
KRAM!

Annika sa...

Hej gumman! :) Jag hoppas att du får en bra dag idag! Jag SKA ha en bra dag idag! ;) Ha det bäst! *puss och kram* <3

AkH sa...

Hej, jag försöker få iväg tavlorna senast imorgon. Mailar dig senare!
Hoppas du får en bra dag!
Kram Anna-Karin
hemochting

stina sa...

Hahaha...familjen AB....det skulle passa oss också.

Själv glömde jag att det var Måndag igår så jag packade ryggan med äpple och choklad till lilltjejen för på Tisdagar har de skogsutflyckt....snopet när inte de andra barnen var påklädda och hade sina ryggor med =))))

Idag vet jag att det var Måndag igår så ryggan blev packad idag med =D Lyckliga E !!

Skönt med bonustid.

Tack för grattiset av sonen, vi ska strax fixa tårtan om han har tid....pressenter du vet *S*

Kram, kram

Stina sa...

Lediga dagar är skönt. Skulle behöva en HEL ledig dag känner jag.;-) Kram Stina

Sara sa...

Hoppas att du fick en toppen dag och tog hand om dig själv lite grann =) Skönt att börja dagen med lite bonustid. Kram Sara

Vicki sa...

Allt är bra nu men man känner att det är mycket på jobb. Jag har börjat räkna ner till min julledighet. Tycker det ska bli jätte skönt med den!!

Ha det bra,Vicki

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs där!! ul at hotta hit..mysig blogg!

Vet just hur du har det..4 kiddos här med;)) japp, verkligen ett företag!!!Men härligt med;)

kram , ska kika vidare n;)

stina sa...

Nu är det så här att jag tänkte hinna före dig så du kan nu låsas att det är....Onsdag morgon (om du inte hinner läsa detta ikväll)

Kanske inte troligt ?!



Så godmorgon på dig du fina morgonpigga Pia....jag hoppas din dag börjar bra och att du fått/får en god natt utan värk.

Kram på dig ifrån kvällspigga Stina =D

P.s tittar in någon gång under dagen...imorgon

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Kram