onsdag 18 november 2009

Stolt Mamma!

Tidigare i kväll var jag med sonen S på utvecklingssamtal,första samtalet på hans nya skola!


Vilken underbar fröken han har! Jag är en mycket stolt mamma nu ikväll! S har verkligen kommit in väldigt bra i allt det nya på skolan,inte helt lätt att byta skola när man är 12år,men han har gjort det så bra!

Kommer att somna med ett leende på läpparna nu i kväll,mammas fina S!

I morgon ska jag klippa mig och färga,sedan hem och i stort sätt vända för jag ska vaccinera mig och dotter V i morgon eftermiddag,ska bli skönt att få det gjort.

Så därför bloggar jag nu,ha en fin dag i morgon Torsdag...kram kram

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Helt klart ska du känna dej stolt,vad roligt när det går braför barnen.Som är det bästa vi har..Vad skönt att gå till frissan och bli ompysslad.Sovsött och ha en härlig toorsdag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Annika sa...

Härligt! Jag träffade min son O:s fröken idag! Hon var oxå mycket trevlig! Ska faktiskt oxå vaccinera mig idag! :) Ha det bäst! Njut av stunden hos frissan! ;) *puss och kram* <3

anebettan sa...

Det är en härlig känsla att var en stolt förälder! Barnen fyller en dagligen med en sorts stolthet tycker jag. Det och ett hav av kärlek.

stina sa...

Ooo !!....vad glad jag blir för din skull, jag vet själv hur värdefull den kännslan är :O)

Skönt med nyklippt hår och lite färg är heller ALDRIG fel =D

Sköt om dig....imorgon är det FREDAG !!!

Kram, kram

stina sa...

Ooo !!....vad glad jag blir för din skull, jag vet själv hur värdefull den kännslan är :O)

Skönt med nyklippt hår och lite färg är heller ALDRIG fel =D

Sköt om dig....imorgon är det FREDAG !!!

Kram, kram

stina ...igen.... sa...

Jag gjorde det med flit...(ljuger)

Tror datorn lever sitt eget liv...hahaha

Daniel sa...

Förstår att du e en stolt mor!!

Anonym sa...

Visst, blir man så stolt över sina barn:-)
Alltid lika härligt att bli fixad i håret. Ska kika vidare i din fina blogg.
Kram