torsdag 12 november 2009

Torsdag,igen!

Vaknade med huvudvärk idag,inte roligt alls....men man känner att man lever i allafall!
Hoppas att det släpper snart annars är det medicin som gäller!

Idag är P hemma,han ska jobba i Norrköping i natt :) Städning och storhandling vore bra om vi hann med idag,men allt beror på hur det blir med min huvudvärk.
I eftermiddag ska vi åxå på utvecklingssamtal för sonen S,det blir spännande att se hur det går för honom i nya skolan.

Idag försov sig båda mina stora barn,tur dom har en mamma som väcker dem så de hinner med bussen i alla fall. Tycker att de är så stora,16 & 14år,att de kan gå upp själva och oftast fungerar det bra...men som sagt idag blev det lite knas.
Sen är det inte lätt när man är tonåring och alla hormoner spökar i kroppen....ni vet,trött trött trött....:)

Nu ska jag kurera mitt onda huvud,kram till er!
Update: S fröken fick förhinder så utvecklingssamtalet är flyttat till nästa vecka....ja ja sånt som händer!

12 kommentarer:

Daniel sa...

Stackarn, krya på dej!

ät mycket snask å vila mycket!

Annelie sa...

Ååååå.. äré därför jag är sååå trött för jämnan.
Ungdom sa du..!!!!

Hahahaha.. synd bara man inte känner sig så när ångvälten har både kört och backat över en.. :o((

Ha dé gött vännen och hoppas verkligen du blir av med din huvudvärk.. // Goa kramar till en goer vän Annelie

Annika sa...

Hej <3! Tack för all omtanke! Du är guld värd! Hoppas att huvudvärken snart släpper! Ska nog ta mig ut och kratta löv idag! Vi har massor på gården! :/ Ha det bäst! *puss och kram*

Ulrika sa...

Hoppas skallen kryar på sig snabbt, typ att den redan gjort det.

Önskar dig en skön torsdag!

Anonym sa...

Hej gumman!
Hoppas huvudvärken blir bättre under dagen.
Krya på dig.
Kram

Anonym sa...

Hej gumman!
Hoppas huvudvärken blir bättre under dagen.
Krya på dig.
Kram

Majken sa...

Krya på dig!!

Är det "vanlig" huvudvärk, fibrohuvidvärk (brain fog) eller migrän?

Hoppas det släpper...

håller tummarna för utvecklingssamtalet... *spännande*

Ta en lugn dag & låt P handla med lång lista.. ;)

Sköt om dej!
Kram

stina sa...

Hahaha....mina missar bussen och inte kan jag skylle på dem heller då jag själv är så himla trött denna årstid...jäsp!

Våra tre äldsta fixar också att gå upp själva men som sagt, de har sina dagar de med. (försovningar)

Vi ska på utvks i morgon och få reda på om 16 åringen sköter sig...:)


Ta hand om dig nu vännen/varma STORA kramar

Jag sa...

Men gudars vilken dröm du hade igår. Det otäcka är ju att du brukar drömma sann-drömmar. Nu vet vi ju att den här inte KAN bli sann men ändå....
Kram till världens finaste Pia.

Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
engelsson sa...

Hejdu..ja det känns konstigt att veta att han hade en önskan som jag inte kunde uppfylla.. Isscch vad jobbigt med huvudvärk hoppas den ger sig..kam

Pia heter jag! sa...

Tack ALLA goa för era kommentarer! Ni gör mig super glad och jag får så mycket positiva ord och massa energi från er,*TACK*

Min fredag har varit super,hoppas på det samma för er,varm kram från mig <3