måndag 2 november 2009

Måndag,ny spännande vecka framför oss:)

Morrn Morrn!

Burr vad kallt det är i dag,eller rättare sagt det blåser kallt!
Har hört blåsten hela natten och sovit dåligt som attan.

Idag vill man bara vara inne och mysa....



Har inga direkta planer för i dag,skulle behöva dammsuga och vika lite tvätt,det kommer att ske i en lugn takt för kroppen mår sådär idag...
P ska till Trollhättan och jobba,barnen har gått till skolan och livet återgår till det normala efter höstlovet...

Ha det gott kram kram

14 kommentarer:

Annika sa...

Unna dig själv en dag av vila! Tvätten och damsugare kan vänta! Våga ta det lugnt! ;) Ha det bäst min vän! *puss och kram* <3

Gittan sa...

Hejsan!
Ja vi har lika grått och blåsigt väder här med.
Ska ta det lugnt här idag bara tvätta nån maskin. Känns att man höll på hos dottern igår.Fast jag tyckte ju bara att jag torka och plocka in skåpen.
Ha det nu så bra och fortsatt trevlig måndag. Kramizar//Gittan

Maria sa...

HejPia

Vad glad jag blev när jag såg att du varit och hälsat på på min blogg och även kommenterat. Man blir ju löjligt glad av kommentarer, eller hur.

Håller med dig, lov i all ära, få rå om barnen mera osv. men skönt också när det blir normala veckor igen. Blir lite mera vila då, i alla fall för mig.

Här blåser det också, och har man fibro så är ju det aldrig någon riktigt höjdare...

Må så gott

Kraam Maria

hemma hos lilla mej sa...

Här är det oxå kallt och blåsigt.Unna dig du en dag att ta det lite lugnt.ha en skön måndag kramizar ~~~~~~RITA~~~~.

Daniel sa...

Om man bara fick vilä å mysa idag. Nej jobb å hemsysslor väntar


Då helgen alltid ska gå så snabbt.

Anonym sa...

Hej tjejen! Idag är det riktigt busväder. Önskade att jag slapp gå ut. Ha en fortsatt bra dag.
Kram

Anonym sa...

Hej tjejen! Idag är det riktigt busväder. Önskade att jag slapp gå ut. Ha en fortsatt bra dag.
Kram

Tinas Fibromyalgi sa...

Hejsan Gumman Pia! ;)

Så fin bloggen har blivit!! Superfin och som alltid med fina bilder till!!! Härligt!!

Härlig tavla "Make Everyday Count", så rätt så rätt!!

Kram till Dig Pia!

//Tina

stina sa...

Jo du, nu är det MÅNDAG....sonen missade bussen till gymnasiet för kl ville inte ringa ?!..hm Fast jag gick upp i tid så kom vi iaf för sent jag och E

Men det är snart lov igen Pia... =D och vi får sova ut...(med öronproppar) ;)

Har läst ikapp mig lite och vilken jätte fin julklänning du köpt !! *tummen upp*

Vi har med haft tonårsdiskussioner här hemma....

Önskar dig en fin vecka :O) //Kramen

Annelie sa...

Åååå.. dina kommentarer gör mig alltid såååå glá.
Är överlycklig att vi har fått kontakt,, mindre lycklig att vi bor så långt isär.. för dig skulle jag VERKLIGEN vilja träffa IRL.

Hihi,, tänk.. jag tror precis som dig när det gäller de ensamma mammorna.
Yes,, ikväll börjar programmet från Ullared,, måste jag ju bara se.. :o))

Blääee.. idag har det bara regnat precis hela dagen, gött o jobba då.
Nu är jag ledig i 4 dagar.. får se om jag orkar (om vädret tillåter det alltså) putsa våra egna fönster nån dá.
Vill sååå gärna putsa och framför allt byta gardiner till mer höstgardiner.

Ha det bäst min underbart goa vän.. // Kramar Annelie

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå men gud vad glad jag blir. Alltså, att jag kan inspirera dig med min blogg, det är hur bra som helst. Jag känner att jag har lyckats!!!!

Fin Halloweenpumpa förresten. =)
Vi gjorde också en, eller N rättare sagt. Jag beordrade snarare honom, haha. =)

Kram Madeleine

engelsson sa...

Hejdu..tack för din fina kommentar ang mina foton.. Jadu idag vill man helst gå i ide helt o hållet..en liten fotorunda hann vi med o plockade rönnbär innan det brakade löst över oss.. Blåst o regn o allmänt ruskväder.. Ta du o vila från alla måsten..kram

AkH sa...

Kan vara mysigt att bara vara inne och mysa när vädret är som det är! En varm kopp kaffe med något gott till, en bra tidning och lite tända ljus! Det är inte så dumt!
Ha en bra kväll!
Kram Anna-Karin
livetharochnu-akh

Jag sa...

Hej käraste vän.
Jag har haft fullt upp idag även fast jag tyckte innan att jag låg bra till.
Spöket messade mig idag. Hon undrade vad S vill ha i julklapp o på födelsedagen. Att hon inte förstår hur illa hon gjort oss... vill INTE ha med henne att göra ju.
Kram min vän