måndag 16 november 2009

Ny vecka! Ny Måndag!

Tjena Tjena!

Idag blir det ett snabbt inlägg för att säga hej till er alla! Hoppas helgen varit bra för dig!

Min har varit jätte bra,tog en lååååååång slappar morgon i lördags sen åkte vi till Ikea,värmeljus behövs ALLTID här så det köpte vi samt lite annat små plock en hög vas bland annat....ska ta en bild under dagen så ni får se!
På kvällen åt vi räkmackor och myste hela familjen,nice:)

Igår åkte vi alla och bowlade! Alltid kul! Innan dess åt vi,jag tog en plankstek.....behöver jag säga att den var ljuvligt god??
Efteråt hann vi med en sväng till Rusta för inköp av två små runda mattor till dotter M.

Både lördaskvällen och söndagskvällen har vi avslutat med film,vi såg 4:an & 5:an av Johan Falk filmerna.....me like:) Nu är det bara 6:an kvar,längtar redan!!

Nu ska jag väcka familjen och göra mig själv klar,P & jag ska till gamla huset och träffa larmkillen för att koppla bort larmet. Tror det är det sista vi gör i huset,förutom vattenavläsning mm på den nya ägarnas tillträdes dag. SKÖNT!!

Ha en super bra Måndag,kom i håg att du är värdefull <3 Kram från Pia

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron Pia !Vad skoj att du har haft en super helg.Ikea ;RUSTA god mat mys filmer-Jag har sett alla Johan Falks filmer tycker dom är bra.Lite roligt är ju att jag kommer från Götet så jag känner ju igen mej.Ha en härlig måndag stora kramizen ~~~~RITA~~~~~.

Daniel sa...

Bowling, mat å film. HÄRLIGT!

Själv har jag oxå tagit det lugnt. Nu nya friska denna vecka tag!

Jag sa...

Hej KÄRA vännen.
Jag blir avundsjuk på er mysiga helg.
Ha det gott
KRAAAM

AkH sa...

Vilken härlig helg ni har haft! Skönt att få allting klart med gamla huset! Ha en fortsatt bra dag!
Kram Anna-Karin
hemochting
(jag har skickat ett mail till din, ang hjärttavlorna).

lovefriidrott sa...

Åh så skönt att få klart med gamla huset:)

jag har inte sett nån av Johan Falck filmerna, men jag ska göra det,,,kanske till jul:)

ha d gott Vännen
Kram Sari

ingela --kämpisen sa...

va mysigt det lät!!!!!! och ikea är alltid en bra affär, man hittar alltid något...kram

Annika sa...

Hej min älskade vän! Du är alltid så full av energi! ;) Kan du skicka lite till mig? Ha en underbar dag! *puss och kram* <3

Angelica sa...

Hej! Ville kika in till dig och tacka för din söta kommentar! Jag lägger bums till dig! Lät ju ljuvligt att ni bott både i Holland och i Japan :D Lilla Mallorca låter inte alls lika spännande!

Kram och hoppas at du får en toppenstart på veckan!

Angelica

laizan sa...

Låter som en underbar helg i mina öron!
Ha en fin måndag!
kramar..
Annelie

Annelie sa...

Åååå,, vilken genommysig helg ni verkar ha haft det.
Orkar du spela bowling..??

Jag är en älskare av Johan Falk-filmerna.. :o))

Ha en underbart ljuvlig dag hjärtevännen.. // Kramar Annelie

Lena sa...

Jag älskar IKEA. Brukar köpa glas och glasvaser där som jag målar på.

Jag kladdar på allt jag kommer över;)

Har nog bara sett en Johan Falkfilm tror jag, men det var länge sen.

Ha det så gott!

Kramar
Lena