tisdag 10 november 2009

Vilo Tisdag!


God Morgon alla mina vänner!
Idag har jag lugn och vilo dag,efter vår helg då vi tömde det gamla huset på det sista så känner jag mig sliten i kroppen. Tänkte inte göra mera än det nödvändigaste idag.

Så jag har krupit ned i sängen i gen,kaffelatten på sängbordet och nyhetsmorgon på tv,så skönt.....

M har studiedag i dag med,hon och kompisen L har hållit låda halva natten....:) Två st 14 åriga tjejer....fnitter fnitter och prat prat....vem brås de på?? Inte kan det väl vara på mig och L´s mamma E? Nej då.... Jag hade i allafall svårt att sova så jag fick ryta till några gånger men sen blev det tystare och nu är det tyst och de sover som två små änglar <3

Känner mig så lycklig och till freds just nu,är så glad och tacksam över allt som finns i mitt liv! Livet är underbart!

Kram alla vackra själar//Pia

7 kommentarer:

Maria sa...

Hej vännen
Nej, flyttrensning och tömma hus är verkligen ingen lek. Brukar kännas i kroppen både här och där.

Vad härligt det låter att ligga i sängen med kaffelatte och tv. Önskar att vi hade tv i sovrummet....

Ta vara på dagen,den kommer inte igen :-)

Kraam Maria

Anonym sa...

Brukar läsa din blogg ibland när jag behöver lite positiv energi!
Ha en bra dag, Classe

Annelie sa...

ÅÅ.. vilken mysig morgon du "kostar" på dig..
*gör du verkligen rätt i,det är du VÄRD*

Visst äré underbart med teve i sovrummet, nackdelen är att jag somnar såå ofta.. *L*

Jisses va gött det låter när du säger att du är såå lycklig över livet, vi är nog väldigt lika på många plan. Precis den känslan har ju jag oxå.. ja det vet du ju redan.. *fniss*

Ha det bäst min goe vän.. // Kramar Annelie

Annika sa...

Hej vännen! Tack för din kommentar i min blogg! Ola som är med i Körslaget givetvis! :p Jag såg inte så mycket av honom, det var min lillasyster som såg honom. ;) Hoppas att du får en skön vilodag! Det är du värd! *puss och kram*

Lena sa...

Hejsan.
Va skönt det lät med att fika i sängen.

Jag har också en 14 årig tjejså nog vet man hur de kan fnittra och prata:)

man får banka ett antal gånger i väggen. Men de är härliga ändå.

Kramar
Lena

Mickis sa...

Ta vara på dagen igdag.. Jag tror det är viktigt att man utan dåligt samvete kan ta ledigt från alla måsten.. Det är svårt, för det finns ju alltid saker att göra...
Tror oxå att man ska tillåta sig en bättre dag att bara göra måbra saker... Det är så lätt att 'städa bort' en 'bra'dag...

Bra att du tar hand om dej!
Ha en mysig kväll!
Kram

engelsson sa...

Härliga du..det lät mysigt..klokt av dig att ta tid för återhämtning o vila..kram