lördag 21 november 2009

Lördag Morgon,tyst det är i huset....

Hej fina!
Hoppas natt sömnen varit god och att du mår som en prinsessa i dag!
Min natt har varit sisådär biverkningarna från sprutan höll i sig även i natt,har frusit,svettats och känt mig sjuk. Ont i huvudet men mest ont i armen där sprutan togs.
Men det känns lite bättre nu och det verkar som att det är på övergående,skönt!
Dotter V mådde riktigt risigt i går,hoppas hon mår bättre i dag.....hon har inte kommit ned ännu men jag hör att hon är vaken där uppe.

Idag är det i allafall Lördag och det mina vänner det gillar jag!
Idag ska vi storhandla,får se om vi hittar på något mera eller så tar vi bara en lugn hemma dag.... Ikväll kommer svärmor hit en sväng så tills dess får vi i allafall se till att vara hemma :)

Skickar massor av energi och kärlek till dig Jessica,vet att du behöver det....Tänker på dig vännen!

Ha en go och skön Lördag mina vänner,kram från mig :)

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Gooood moooorning! Underbara lördag, lovely. Mindre kul att du inte sovit så bra. Men jätte kul att det gick så bra på samtalet med fröken. =)

Imorgon åker vi ut till torpet över dagen. Ska bli riktigt kul.
Kram Madeleine

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron hoppas att du får en fin lördag fast du sovit dåligt.ha det gott vännen kram Rita.

stina sa...

Skönt att det börjar bli bättre efter sprutan :O)

Jag känner mig än så länge piggare än i går men rejält förkyld är jag.
Så kanske vi går ut ikväll ?!...får tiden utvisa :)

Här strålar solen som en vårdag, har inte sett till den på jätte länge så den är så välkommen så...

Vi ska dra lite med vovvan idag och min sambo ska få vara Muscher idag...hihi får se hur snabb Blenda är då när matte försvinner med bilen ?!

Kram på dig och ha en fin Lördag

AkH sa...

Hej, hoppas du haft en bra lördag så här långt! Jag har sett på innebandymatch, min äldsta dotter spelar, alltid roligt. Annars har vi tagit det lugnt. Skall snart äta vår lördagsmiddag! Ha en fortsatt mysig lördag!
Kram Anna-Karin
hemochting

Lotta Th sa...

Hej :-)
Ja du! Man halkar in på bloggar hit o dit o nu hamnade jag här :-)
Roligt att möta människor från olika delar av Sverige, men nu fnissade jag till lite när jag ser vart du bor. Gift med en Norrköpingsbo är jag, men vi bor i Skåne. Hela hans släkt bor då i o runt Norrköping och minsann bor min svägerska i Jursla :-)
Nu ska jag läsa vidare här.
Kram / Lotta