onsdag 18 november 2009

Award!

Tack snälla Iesson med bloggen http://iesson.bloggsida.se/



Den medför att jag måste berätta 10 saker om mig själv och sedan skicka awarden vidare till 3 personer…

1: Jag är född i Kräftans tecken,och är väldigt mycket kräfta :)

2: Ärlighet är viktigt för mig

3: För att jag ska kunna trivas och må bra är det viktigt att jag ordning och städat
hemma

4: Är väldigt mycket en känslomänniska,kan inte hålla inne med varken glädje eller
sorg

5: Min familj är extremt viktig för mig

6: Har dåligt tålamod,allt ska ske NU eller ännu bättre helst redan i går

7: Är väldigt intresserad av människor,av andras livsöden tror jag att man kan lära
sig väldigt mycket!

8: Barn och katter är något jag är svag för

9: Jag tycker om att laga mat och får ofta veta att jag är bra på det

10: Jag känner ofta på mig saker som visar sig stämma,kan vara både vara en fördel men också en nackdel....

Jag ger denna Award vidare till :

Stina med bloggen http://samojederna.zoomin.se/blogg.html

Annika med bloggen http://gabulfota.blogg.se/

Mickis med bloggen http://mermickis.blogspot.com/

Återigen tack fina Iesson,jag blev jätte glad! Kram till dig!
(och nej jag har inte lärt mig att länka ännu!)

4 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej Pia!
Grattis till din award.
Åå så kul att få veta lite mer om dig. =)

Nu ska jag rusa till tåget.
Kram kram
Madeleine

AkH sa...

Gratulerar till awarden, kul att få veta lite mer om dig! Jag tror också att man kan lära mycket av andra människors livsöden. Att ha ordning omkring sig är för mig också något som behövs för att jag ska må bra! Tavlorna postar jag sen när jag skall ut!
Ha en bra dag!
Kram Anna-karin
hemochting

stina sa...

Åhhh !!...vad roligt =D

Tack...gulliga du.
Jaa, det är ju så man lär känna andra...*S* ;)

Ser att vi har en del gemensamt :O)

Kram på dig och ha nu en fin dag/Stina

iesson sa...

:-) Hej Pia!! Kul att du blev glad!! Att förgylla tillvaron för andra är så härligt!! Ha en fortsatt fin kväll och nattigotti framöver! kramisar