torsdag 5 november 2009

Torsdag,snöig torsdag!



GodMorgon alla underbara vänner!

Hur lever livet med er i dag?
Med mig är det bara bra,underbara känsla!

Frukosten är precis intagen,i dag blev det äggmackor och kaffeLatte :)

Tack alla för era kommentarer! Många nya har hittat hit,jätte skoj! Varmt välkomna är ni allihopa!

Idag så ska det städas här hemma,phu det tar sin lilla tid att gå igenom hela huset men det är det helt klart värt....sköna känsla då det är klart,känns som att man kan ta helg redan då trotts att det bra är Torsdag idag :)

Morris och jag har krupit ned i sängen en stund till innan jag ska börja städningen,utanför fönstren snöar det så fint....men det känns konstigt,hallå det var ju sommar nyss!!

Jag önskar dig en underbar dag,ta hand om dig och dom du älskar! Ett extra leende eller en varm kram kostar så lite....men ger så mycket!

Kram från mig

9 kommentarer:

Annelie sa...

Ha nu en helt underbar dag i det snöiga vädret..
Ta hand om dig och var nu försiktig med städandet, tänk på dig själv..
Ja, jag VET.. att man gnäller och framför allt tjatar på dig,, men DU det är bara av välmening.. *L*

Kramizzar din vän för alltid Annelie

Ulrika sa...

Då önskar jag dig en trevlig torsdag ;)

Själv ska jag ha en "mycketattgöra" torsdag, imorgon åker vi iväg för några dar och jag har endel att fixa.

Jag hoppas att vi slipper snö på denna resa, vanligtvis får ju vi häruppe snö först, och det brukar kunna vara halkigt när vi kör denna resa.

Så ha en trevlig helg!!
Kram!

Stina sa...

Tack snälla för din kommentar. Här inne var det mysigt. Man blev glad av din sida.:-) Kram Stina

lovefriidrott sa...

Hej Gumman,

måste vara fruktansvärt att leva med fibrom...jag har en diagnos som heter kronisk inflammation i nervbanan, vilket betyder att jag nu o då har förlamningar. Stress triggar ju igång detta:( så just nu har jag en förlamningskänsla i vänster halva av ansiktet + att det sticker o bränner i benet. Inte kul!!! men som du vet m dessa sjukdomar,,,man får leva med det:( vare sig man vill el inte.
Vi har inge snö här, men just nu snöar d lite lite grann så mysigt:)
Hoppas du har en fin dag vännen
Kram Sari

stina sa...

Kul med fler Stinor...kunde ju inte undgå namnet ovan och jag trodde det var jag först som skrivit kommentar ?! Så det tog ett tag att klura ut varför det stog Lilla Kullan...=)))))

Får börja titta in här på kvällskvisten istället å' se om det hjälper...hahahahaha

Vi har med snöööööö !! Nu ska det bara bli kallare, en sådär 3-4 minus för då trivs min kropp bättre än detta råa väder...Brrrr....värk "#!!¤##!

Usch ska du verkligen ägna veckans finaste dag till att städa...*S* ;)
Själv ska jag drömma om mera dragturer.....

Kram på dig du vackra själ :O)

Gittan sa...

Hejsan!
Det snöar här med idag men det blir inte så mycket kvar på marken.
Jag har varit borta i några dagar, sonen sjuk i vad de tror är svininfluensa. Långt bort är han och det är jobbigt för lilla mammahjärtat.
Ja hon säljer halsband i den mån hon hinner.
Hoppas du slipper mer knäppa telefonsamtal, att de inte kollar upp innan de ringer!!!
Ha det nu så bra du bara kan.
Kramizar//Gittan

Jag sa...

Snö här med....
Jag håller med Annelie, ta det lugnt. Annars kan du inte njuta av att det är rent o snyggt.
Inte långt kvar tills vi ses vännen.

KRAAAM

engelsson sa...

Låter nästan lite mysigt med stilla snöfall..här har vi bara regn o regn..stor kram

Annika sa...

Hej <3! Önskar dig allt väl! Hoppas att du har haft en bra dag!? *puss och kram* Tack för din kommentar i min blogg! ;)