lördag 26 december 2009

Annandag Jul,jag är magsjuk :(

Här hemma har vi magsjuka,sonen S i går,dotter M & jag inatt .....Mår bättre nu,men inte bra :(
Tycker synd om svärmor och M som fortfarande är här, Svärmor fick hjälpa P att städa upp efter dotter M kräktes i går...själv mådde jag för illa för att hjälpa till...phu vilken mardröm! Svägerskan N är också smittad hörde jag från hennes svärfar G.
Nu är det lite bättre,jag får behålla dricka och orkar surfa :)

Julen har varit jätte mysig,vi var 15 personer på både julafton och juldagen(dotter M´s födelsedag).
Tomten kom även i år och barnen var nöjda över sina julklappar!
Lilla E's farmor K som gick bort i September hade påbörjat och var nästan klar med en broderad tavla till E,den fick E efter att K's mamma hade slutfört den. Det var en text på där det stod "Älskar dig precis som du är" och sen en nalle.....fy vad det slet i hjärtat när hon öppnade den och vi läste texten,mindes K...saknade K....inte ett öga var torrt kan jag lova...

Så vad gör lite magsjuka,vi lever och har hälsan skapligt i allafall....

Svärmor och M ska snart åka hem,jag och M ska bli friska sen får vi se vad som händer..
Hoppas er jul varit bra,kram kram

2 kommentarer:

laizan sa...

God fortsättning vännen!
Usch vad jobbigt med magsjuka, stackare!
hoppas du (ni) mår bättre snart...
många kramar!
Annelie

Vicki sa...

Kan inte vara lätt att ha magsjuk när det både är julafton och kalas på gång.

Verkar vara en del som fyller år den 25:te när man har varit inne FB med.

God fortsättning och hoppas ni är bättre snart.

Några planer för nyår?

Vicki