tisdag 8 december 2009

God Morgon God Morgon!



Ännu en morgon,ännu en ny dag......tiden rullar på....
Var nere i garaget och hämtade fram alla tomtar,änglar och annat julpynt i går så nu står allt på matsalsbordet och på pianot för att sedan få nya platser eftersom att vi flyttat och jag vill att allt så få en sådan där självklar plats som de hade i vårt gamla hus. Så idag tänkte jag i lugn och ro pynta allt utom julgranen!

Igår blev det några bra inköp av julklappar,just de två var lite krångliga att få tag på så det känns extra skönt att de är klara!

Ha en super mysig tisdag,kram till dig!

9 kommentarer:

Lena sa...

Tiden går så fort, men jag har alla julklappar klar(otroligt nog)

Tänkte julpynta till helgen.

Önskar dig också en mysig Tisdag!

Kramar

Lena

Sara sa...

Tiden går så fort! Jag har inte alla julklappar klara. Har inte varit till förrådet och hämtat julpyntet heller...

Skulle behöva fler timmar på dygnet =)

Ha en super bra tisdag.
Kram

Majken sa...

GODMORRON!!

Vad mysigt att pynta... Pyntade lite själv igår oxå & bakade lussebullar...

Börjar känna mej lite stressad inför julklapparna.. kan nog inte invänta ngn pigg dag kanske.. får ta det en någorlunda pigga dag... *ler*

Ha det fint!

KRAM

stina sa...

Vi är inte heller färdig på långa vägar, men det kommer vi att bli :O)

Vi är en sån där familj som är ute i sista minuten...ibland ;)

Kram på dig och ha en fin Tisdag

AkH sa...

Så mysigt att pynta och vad skönt att ha fått tag på de flesta julklapparna!
Ha en fin dag!
Kram Anna-Karin
hemochting

Annelie sa...

I år har jag faktiskt tänkt mig att ställa upp julsakerna liiite tidigare än vanligt, Brukar göra klart sånt allt dagen innan julaftonen.
Har tatt semester den dagen,, å är då allt klart så kan jag ju bara njuta av min ledighetsdag med en go skinksmörgås på kvällen.

Ha det bäst vännen.. // Kramar Annelie

Angelica sa...

Visst är det härligt med allt pynt! Jag har inga riktigt bestämda platsen här ,utan jag flyttar runt lite hit och dit och sen kan jag inte bestämma mig från år till år hur jag vill ha ! *skrattar* Men det åker alltid fram tidigt och sen måste jag ta bort det innan nyår, för då nyårspyntar jag lite istället!

Hoppas att det blev fint och att du njuter för fullt av allt det mysiga!

Kram

Angelica

Ulrika sa...

Hm, jag har inte börjat julklappsinköpen ännu. Men pyntat har jag.

Jag undrar just om det går att göra färdigt julklappsinköpen innan den 23:e på kvällen?

Nähä, trodde inte det *suckar*
;)

Anonym sa...

Hej vännen!
Jag skall se om jag orkar ta tag i mina tomtar idag. Vi har ju också flyttat sedan förra julen.
Ha en bra onsdag.
KRam