onsdag 2 december 2009

Oh lala det är Onsdag,hela dagen!! :))


Idag är det kallt,burr burr! -4 grader! Fast jag tycker att det är lite mysigt,vill ha lite vinter iallafall i December....

Idag ska jag till stan måste " hjälpa tomten" lite...lika bra att beta av listorna så fort som möjligt,sen ska jag köpa en present till svåger C som fyller år i dag....vet bara inte riktigt vad än!!

Sen på eftermiddagen ska jag på utvecklingssamtal,sonen J´s första på gymnasiet det ska bli intressant!

Dotter M mår bra idag,konstigt värre! Det måste ha varit influensavaccinet som spökade,hon tog sprutan i torsdags var dålig i Fredags okey Lördag-Söndag,dålig Måndag efter middag och hela Tisdagen sen okey i dag!! Konstigt!

Så nu min vän önskar jag dig en underbar Onsdag,snart är det fredag :))
Kram kram

6 kommentarer:

Lena sa...

Den där sprutan är lite konstig!

Äldsta dottern jobbar inom vården och fick den för över två månader sen och har febertoppar efter den än!
Har hört flera som har fått knepiga biverkningar.

Fast man vet ju inte om allt är sant :)

Hälsa Tomten!

Kram

Lena

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp!
Jaså, här har vi -8 grader, brrr.. Jag har sprungit lite på stan idag men de senaste timmarna har jag ägnat åt julbak. Det är mysigt. =) Hoppas du hittar klappar och födelsedagspresent idag. Kram Madeleine

ingela --kämpisen sa...

hej.....skickar en tanke till dig...kram

Anebettan sa...

Bara ett hej :)

♥ Carina ♥ sa...

Japp, på onsdagar brukar jag säga att då är det nedförsbacke mot helgen :)
Kram

Anonym sa...

C hoppas nu att du hittade något bra! Han har höga förväntningar ;)