söndag 27 december 2009

God Söndags Morgon!



Jag mår bra!! Ni anar inte hur underbart det känns att få vakna och känna att den vidriga magsjukan är över!! Så i dag är jag "go & gla"! Undrar hur resten av min familj och släkt mår i dag?!

Vanlig söndag idag,julhelgen är verkligen över.....det gick så snabbt! Kanske pågrund av att jag låg i sängen hela dagen i går.....tog en snabb bastu och dusch för att mjuka upp min onda kropp annars var jag i sängen nonstop. Ligger kvar ännu men funderar på att ta med mig datorn och sätta på kaffe,sedan kura upp mig i soffan en stund.

Önskar dig en underbar söndag,det tänkte jag ha i allafall! Livet är bra härligt,eller hur??!!
Kram kram

9 kommentarer:

Annelie sa...

Hej hjärtat,, blää för att ha magsjukan. Det har jag haft en julhelg när vi var uppe hos mamma & pappa och en påskhelg när vi var där uppe.. så jag tror inte storhelgerna är sååå passande för mig där uppe.. *fniss*

Men som du skrev i ditt tidigare inlägg,, ni lever i alla fall.

Helgen här har varit väldigt mysig och lugn,, ja kanske inte såå lugn igår när vi var bortbjudna på fest,, men OJJJ såå roligt vi hade det.
Men,, det känns i min kropp idá.. (vette fasen vad jag gjorde igår eftersom jag har såå ont i varenda muskel) obs, jag var inte klappkanon utan salongsberusad, så du inte tror nåt annat... *hahaha*, men gubben mår INTE bra idá. Inte bra att blanda allt möjligt gött. Då får man lida dagen efter.. *L*

Ha det absolut bäst.. // Stora varma kramar till hela din goa familj Annelie

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Trist att vara sjuk i lediga tider. Skönt att du mår bättre!

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre. Verkar som om magsjuka är något som har gått under julhelgen på flera håll.
Ha det gott
Kram

Ulrika sa...

Va skönt att du mår bättre. Tur du slapp ligga själva julafton iaf.
Det har jag prövat en gång ;)
Inte så himla kul precis.

Nå, julen har varit skön märker jag, så där mysig som man bara drömmer om..
samma här. Lugnt och skönt. Supermysigt.

Dock skönt med vardagar så här efter julen. Skönt med jul och skönt när den är över. Perfekt va?
;)

Stina sa...

Fy, för magsjuka.
Hoppas att du får må bra nu, du söta.:-)
Kram Stina

Vicki sa...

Vad skönt att du mår bättre!! Hur har de gått för de andra har de klarat sig?

Här blir det en rätt så lugn nyårsafton. Jonas ska jobba ett par timmar sedan ska vi äta midda bara våran familj. Får se om vi går till pappa en stund på kvällen brossan med familj ska dit, vet inte om det är fler.

Nyårsdag ska jag tvätta och packa sedan åker vi på lördag så man vill inte känna sig för sliten på nyårsdagen.

Ha det bra,Vicki

Malin sa...

Härligt att höra att du mår bättre. inget roligt att vara magsjuk! Vad händer på nyårsafton då?

Jag sa...

Underbart att magsjukan är borta!!

TÄNK om vi kunde komma iväg på spa... gud vad härligt. Det skulle vi behöva både du o jag...

Stora kramar till dig min kära vän

Lena sa...

Va skönt att ni mår bättre!!
Här var det bara Elin som fick magsjukan, men vi andra är rejält förkylda, och jag har min vanliga rygg värk. Men allt går som sagt :)

Kramar

Lran