onsdag 9 december 2009

Man känner att man lever!

Hej på er,har haft en underbar morgon (läst för jäklig)med två änglar som båkat med varandra sedan de steg ur sängarna!!Grrr!!
Men nu har de gått till skolan och får vara ifrån varandra under dagen...skitungar tur man älskar dem <3

Sitter uppkrupen i soffan,har frukosten här och njuter av tystnaden som la sig efter att S& V gick....



Sonen J är hemma och känner sig krasslig,men han sover så sött nere i sitt rum.

Vi bakade lussekatter i går,äntligen blev det av!
Jag plockade med julpyntet också...det går sakta men säkert framåt....är inte klar men det får ta sin tid känner jag...som mina barn skulle sagt "orka stressa"

Kroppen har inte varit på topp de sista dagarna,inte heller i dag så tempot är lugnt mycket lugnt,mycket vila i mellan projekten.

Ha det gott mina vänner!
Glöm ej att leva min vän, dagen som gick kommer aldrig igen!!

Kram Pia

6 kommentarer:

Maria sa...

Tittar bara in och säger hej !

Känner igen dessa morrnar, det bara sprakar mellan barnen,tur att det inte är så ofta ;-)

Låter gott med lussebullar, själv har det inte hunnit bli några ännu pga värken men vi får väl se om jag hinner före helgen

Ha det gott vännen

Kraam Maria

Annika sa...

Hej vännen! Tidig morgon här! Äntligen hemma igen. :) Hatar dåliga bussförbindelser! :/ Ha en bra dag! *puss och kram*

Lena sa...

Visst är de underbara våra små änglar :) Det blir inte bättre ju äldre de blir.

Det här vädret är inte bra för mig, har du ont av vädret också?

Fingrarna är stora som prinskorvar och de går sin egna väg inte som jag vill :)

Ger dig en varm kram

Lena

Maria´s sa...

Hej, känner igen det där med bråkiga barn på morgonen och när de kommer hem, har en tjej på 14 och är i sitt bästa Ess just nu, har även jag en lite krasslig kille på 9 hemma. Tyckte om dina sista ord "Glöm ej att leva min vän, dagen som gick kommer aldrig igen!!" det stämmer ju så bra :) Hoppas du får en bra dag// Maria

Annelie sa...

Urrkkk va jobbigt med struliga/bråkiga barn på morgonen när du själv inte mår bra i din värk.

Tur du får ha riktigt myspys under dagen, ta hand om dig riktigt bra nu och bara njut av dagen.. glöm bort en massa "måsten".

Massa varma kramar till en underbar vän.. // Annelie

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Barn som kivas kan göra en galen!!!!
Vi har också bakat lussebullar och dom blev så lyckade (det kan variera).
Fixade lite saffrans biscottis också. Har aldrig bakad såna förut. Nu finns dom i en glasburk i köket.
Hoppas att du blir bättre i kroppen!
Hälsningar Sanna