måndag 28 december 2009

God Måndags Morgon alla vackra!

Här kommer några rader från mig,vaknade glad i sinnet idag...underbara känsla!

Skönt med måndag,vill ha vanliga dagar nu....behöver lite egentid efter all julfix,sjukdom mm.
P är ledig idag,men i morgon eftermiddag/kväll åker han till Skövde för en natts jobb,sedan ledig länge i gen.Det är till att ha det bra ;)

Idag ska vi åka och hämta hem vår julklapp vi fick av B&D,vi fick något så originellt som ett eget flipperspel!!! Jisses vilken julklapp! Fick höra att de är svindyra så vi kände oss dumma att ta emot en sådan fin julklapp...de har ett hjärta av guld dessa tvillingar,tycker mycket om de grabbarna(eller grabbar och grabbar de är 33år tror jag!!) Det var mycket trevlig att de ville fira jul här med oss!

Lite matinköp tror jag med att det blir,idag eller i morgon....fortsätta lite med tvätten som vuxit sig stor över jul,nu är det inte mycket kvar i tvättunnan....skönt!

Annars vet jag inte vad som händer,vi får se! En promenad vore inte så dumt,är trött på att bara sitta inne och jäsa...

Nu mina vänner behöver Pia kaffe,skickar massor av kärlek och värme till er....livet är underbart och tillsammans är vi alla en del av det! Kram

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp!
Här har du en till som låtit tvättkorgen växa över jul. Fast klockan sju imorse stod jag redo i tvättstugan så nu är korgen tom igen.

Ikväll ska jag baka och fixa hela hemmet. Jag har kalas imorgon och då vill jag ha det Madeleinefint. Hihi.

Ha en fin dag och hälsa Morris!
Kram Madeleine

AkH sa...

God fortsättning, hoppas du haft en härlig jul! Men oj, vilken julklapp- ett flipperspel!
Ha det bra och ta hand om dig!
Kram Anna-Karin
hemochting

Snäckan sa...

Hej vännen :-)
Ville bara berätta att jag uppdaterat min blogg idag!
Hoppas ni hämtat er nu och att alla är friska igen.
*kramar om*

Anonym sa...

Vilken kul julklapp. Det är ju så kul att spela flipper.
Ha en bra dag vännen!
Kram

Lena sa...

Erkänner att jag också har en stor tvätthög! ska ta hand om den idag.

Tittar på film samtidigt som jag styker, så då går det fort.


Kramar

Lena