fredag 18 december 2009

Underbart med Fredag!

Ned krupen under duntäcket och med kaffet på sängbordet skriver jag till er mina vänner!
Det är fredag och jag drömmer mig bort till sommar,sol och värme. Visst vintern är vacker när den ser ut som den gör just nu med massor av snö och några minusgarder ( -5 idag) Men jag är en sommatjej helt klart.....vackra rosor som får mig glad....

....eller att få åka till en solig strand på Öland....njuta av dagen...

Idag är det skolavslutning för barnen,skönt för dem med lov! Det behövs för jisses vad trötta det var i morse!

Själv somnade jag kl 22 och sov till 6 i morse,8 timmar och det var välbehövligt efter flera nätter med alldeles för lite sömn...

Snart dags för en varm dusch och sätta fart på dagen,S & V ska till tandläkaren och vi ska fortsätta med julstöket här hemma,skulle behöva fylla på kylskåpet som gapar tomt också,kanske blir det en tur till Maxi framåt eftermiddagen.

Utan tvivel är man inte riktigt klok. - Tage Danielsson

Ha det super bra och glöm inte att le :) Kram på er

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron !Ja mina änglar var oxå trötta sista skoldagen idag.Dom behöver ett lov nu och få sova ut lite.Ha en härlig och mysig fredag vännen julkram Rita ♥

Annika sa...

Hej vännen! Önskar dig en underbar helg! *kram*

Ulrika sa...

Jag drömmer också om varmare tider.

Tänk så jag klagade i somras då vi hade varmt varmt och inte en regndroppe på en himla lång månad.

Vill tillbaka dit typ nu!

Kram på dig

stina sa...

Vad skönt att få sova ut...det gjorde jag när E var hemma och var sjuk. (sov i 12 timmar i sträck)

Men idag har jag kört drag och städat hm....håller på....tar bara EN paus !

Sen blir det lite handling inför helgen :O)

Sköt om dig/Kramizz Stina

AkH sa...

Vad skönt att det blev mycket sömn i natt! Vill önska dig en god jul!
Kram Anna-Karin
hemochting

Lena sa...

Önskar dig en härlig helg!

Kramar
Lena