torsdag 10 december 2009

Jag har fått Nobel pris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Man brukar säga att bakom varje framgångsrik man, finns där en kvinna. Vilket är sant, utan tvekan! Men ännu sannare är att bakom varje trygg liten Guldklimp (barn) finns en mamma! En mamma som lägger ner hela sin själ i att fostra, trygga och skapa kärleksfulla förutsättningar för sina barn.

En mamma som så ofta får dubbeljobba med att få vardagen att gå ihop. Som först efter en lång dag på jobbet, kommer hem, lagar middag, läsor läxor, tvättar, stryker, städar, handlar och inte minst ger sina barn kvalitetstid! När väl kvällen och natten närmar sig, stupar hon i säng av ren utmattning, för att få ork att ta sig igenom ännu en ny dag. En dag som hon möter med ett leende på läpparna!

Vi alla Mammor som lyckas med den här bedriften är u n i k a! Utan tvekan är vi värda ett Nobelpris inom ämnet Mammakunskap!

Det är med en stor ära jag tilldelar Dig det här Nobelpriset! Jag beundrar Dig för Din styrka, för Din glöd och för Ditt engagemang! Var s t o l t över Dig själv!

Jag har fått det här Nobelpriset av Eva-Lena med bloggen: http://evalena.wordpress.com/ I min tur är det med en stor Ära som jag tilldelar priset till följande mammor:

Jessica

Mickis

Annika

Sari

Laizan

8 kommentarer:

Lena sa...

Detta pris måste vara det finaste som finns.

Kram
Lena

hemma hos lilla mej sa...

Håller med Lena.ja det måste vara det finaste priset som finns.Ha en skön kväll kramizar Rita.

Vicki sa...

Allt bra med dig idag?

Några planer för helgen?

Vicki

AkH sa...

Vilket fint pris, ja det är mycket som behöver göras för att saker och ting ska klaffa med barn och familjeliv! Gratulerar till er alla!
Ha en skön kväll!
Kram Anna-Karin
hemochting

Majken sa...

TACK!!!!!

Stor kram

Jag sa...

Tack snälla söta goá Pia. Det passade bra nu...

Kram

Tinas Fibromyalgi sa...

Grattis Pia till Nobelpriset!!

//Tina

stina sa...

Åhh !...vad roligt. det är du värd !!

Grattis !!!

Ja det är så sant det du skriver...mitt i prick !

Kram på dig i massor