torsdag 10 december 2009

Förvirrad,fast bara lite :))

God Torsdags Morgon alla härliga!

Hoppas att ni mår alldeles förträffligt och att nattsömnen varit god,själv vaknade jag med ett ryck och trodde klockan var halv sju....väckte dotter M med andan halsen och sa att hon försovit sig,"va?? Mamma klockan är ju bara halv sex!!" Oooopppps.....sakta och försiktigt smög jag mig ut...med ett ynkligt "oj då förlåt gumman"
Hallå,totalförvirring annars mår jag bra :))

Igår fick jag värsta rycket här städade och rensade tre garderober,dotter V har missat vad det innebär att hålla i ordning på sina kläder!! Men nu är det fint och även i Linne skåpet,skööööönt!!
Städade och fixade med massa annat oxå,fick sådan energi och var så nöjd efteråt!
Tänkte fortsätta i dag,"städa städa varjedag ända fram till Jul,för det tycker jag är kul" som pippi sjöng!!


Hade egentligen tänkt att åka till stan och fixa lite julklappar men jag orkar verkligen inte så det får vara i dag.....den som spar han har heter det ju så fint...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe,kram från den förvirrade städtanten!

8 kommentarer:

Majken sa...

Godmorron!

Förstår absolt att du inte orkar köpa julklappar idag...
Man ska städa med måtta ;) *skäller* Det vet du ju... Det kom från rätt person vill jag lova... *ler* jag "passar oxå på" bra dagar.. MEN vad kommer efter en bra dag... ja allt som oftast en sämre dag.. eller hur... Jag hade en handledare på Recurs forum & hon undrade om jag passar på att göra sånt som jag njuter av "bra dagar" så att man kan se tillbaka på den bra dagen & tänka vad hääärlig dag jag hade... JAAA svarade jag... det gör jag...men glorian hamnade lite på sne.. ;) i ärlighetens namn så är det inte speciellt ofta som jag är egoistisk och gör måbra saker, utan man passarpå att göra "måsten" som man inte orkat ta andra dagar.. Känns det igen? Å andra sidan är det oxå en tillfredsställelse att ha gjort ex en storstädning mm men blir nöjd med sig själv...

Livet är inte svart eller vitt så..

HA EN RIKTIGT FIN TORSDAG!!!

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Vad duktig du har varit.Jag är så uttråkad är bara sjuk och sjuk.Ha en skön torsdag vännen kramizar Rita.

Lena sa...

Visst är det jobbigt när man gör så där, tror att man har försovit sig, hoppas att din flicka kunde somna om :)De brukar bli lite tjuríga annars :)

Det värsta är ju att förvirringen sitter kvar hela dagen.

Men ha en skön dag i alla fall!

Kramar

Lena

Annika sa...

Usch, inte kul alls! Tur att det var du som hade fel på tiden. Så att du slapp försova dig! ;) Ha det bäst! *puss och kram*

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Jamen det verkar som att du har hur kul som heldst! :))
Själv jobbar jag...hann med en lite bloggrunda bara....fy mej! :)
Hälsningar Sanna

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Tack, vad glad jag blir att du gillar min stickade kudde.

Vilken fin städbild, en sådan borste och zinkhink skulle jag gärna ha hemma hos mig. =)

Vad duktig du är som städar. Själv tänkte jag inom en snar framtid städa bakom spisen, bakom kylskåpet, i kylskåpet samt under badkaret.

Det är ingen kul städning, men ack så nödvändig. =) Putsa fönster bör jag göra också. Det är små nosavtryck från två hårbollar som spanar på fåglar någon timme om dagen. Hihi.

Heja på med städningen, jag kommer tappert efter!
Kram Madeleine

stina sa...

Hihihihi....hoppas du är förlåten när hon kommer hem...rena dödssynden...;)

Själv fick jag väcka karln min som ytterligare har försovit sig igen !!

P.s han har snart jul ledigt och vill väl tjuvstarta lite...=))))

Tänk på dig djälv också och lova ta det lugnt mellan varven....var rädd om dig :O)


Kramizz på dig

Anonym sa...

Det är med en stor Ära som jag tilldelar Dig 2009 års Nobelpris inom ämnet Mammakunskap! Läs mer på www.evalena.wordpress.com