söndag 20 december 2009

Söndag,4:e advent!



God Morgon!

Ännu en nu dag,söndag före jul....Snön ligger så fint där ute,känns som att man håller andan....kommer den att ligga kvar till Julafton?

Idag ska jag på kryssning med tre av mina barn,J,M och V. Sonen S är rädd för att åka båt så P stannar hemma med honom och de får hitta på något kul på hemmaplan i stället. Men vi får även gott sällskap av Svägerskan N,svåger C deras E 16 månader,samt svåger C´s bröder B&D och deras pappa härliga G,så ett härligt gäng på 10 personer...Ska bli skoj!
Tänker nog ta mig ett glas vin och koppla bort all stress,njuta & må gott!

Härliga A-C var här i går,är nu påfylld av massor av positiv energi,bra för själen! A-C har så mycket klokt att säga och det behövde jag,Tack!

Livet är vackert,många tankar far i mitt huvud.....som alltid är nog född tänkare! :)
Förhoppningsvis kommer det ut något bra av allt tänkande,risken är att man tänker för mycket i bland.....



Ha det fint goa vänner,ge era nära och kära en extra kram idag! Kram Pia

4 kommentarer:

Lena sa...

Önskar dig en jättetrevlig kryssning! Passa på att njuta och koppla av innan jul!

Kramar

Lena

engelsson sa...

Hej sticker in huvet o noterar att här sprudlar glädjen..härligt..ha en finfin kryssning o en riktigt riktigt GOD JUL

Vicki sa...

Idag är det dan före dan före dan före doppare dan. Så nu har julveckan börjat.

Är du klart med allt till julafton? Vart ska ni fira jul?

Hur länge är ni i väg på kryssningen?

GOD JUL, Vicki

Ulrika sa...

Ha en trevlig måndag kväll!
Kram!