onsdag 23 december 2009

Dagen före Jul!



God Morgon alla vackra själar!

Hur har ni det så här dagen före Julafton? Hoppas ni inte stressar för mycket utan kommer i håg att njuta också! Jag vägrar att stressa,jobbar på i bra takt men ingen stress. Jag vill må bra och njuta av julen!

Somnade vid 22 i går,trött men nöjd :) Idag vaknade jag kl 6....önskar man kunde sovit lite längre faktiskt...men 8 timmar är inte fy skam!

Lite inhandling av mat blir det i dag,inget stort men det som fattas...Dotter M fyller år på Juldagen (25/12) så jag måste tänka på det också,i år vill hon ha varmsmörgåstårta och sedan panacotta till fika så ganska så lätta grejer men de behöver förberedas ändå...

Ska även göra Jansson & grilljera skinkan så klart! + lite annat och så ska barnen göra ischoklad och morzartkulor,lite mys i kväll med glögg och uppesittarkväll,om jag orkar sitta uppe vet jag inte men ändå :)

Ja så ser min dag ut,ho ho ho God Jul på er och glöm inte att att vara extra rädda om de du tycker om,alla kanske inte är med er rent fysiskt men varma tankar och hälsningar gör gott! Så till er som inte är med mig vill jag ge en varm och god jul kram <3

8 kommentarer:

Lena sa...

Jag ska handla det sista julmaten, sen är det kok av skinka, janssons som ska göras.

Önskar dig en God Jul!!


Juliga kramar

Lena

anebettan sa...

GOD JUL! Hoppas att du får en fin helg. Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej du morgonpigga!!

Själv vaknade jag klockan åtta, en helt vanlig vardag skulle jag varit jätte trött den tiden. Vad rolig man är. =)

Ha en riktigt skön jul och klappa Morris från mig.

God Jul!
Kram Madeleine

hemma hos lilla mej sa...

HOPPAS ATT DU FÅR EN RIKTIGT GOD JUL BAMSEKRM RITA ♥ ♥ ♥

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Pyssel pyssel! Mysigt!
Här blir det trerätters middag med barnen ikväll eftersom dom ska fira jul med sina "andra" föräldrar
detta år! ;( Så är det i styvfamiljerna!
Vi har lillkillen såklart och ska imorgon åka till farmor på julmiddag.

Gooo Jul! Kramar Sanna

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

OMG! Nu står mina stora killar och smäller smällare ute i shorts! =O)

maria sa...

God Jul

Annelie sa...

Hej hjärtevännen,, jag vill passa på att önska dig och din familj en riktigt

GOD JUL

Hoppas att ni får det genommysigt och att alla blir nöjda och glada.

Varma juliga kramar Annelie