onsdag 16 december 2009

Onsdag den 16:e December!



Hello,hoppas läget är okey med er!

Själv har jag ont ont ont i kroppen i dag,det beror nog på att jag bar för tungt i går då jag var på stan och handlade de sista julklapparna. Men nu är det klart och det är jag super glad över. :)

Det blev oxå peppakaks bak för barnen i går,J ville inte baka men de andra tre pysslade så fint!

Idag är det vilo dag på schemat så min kropp ska orka,ikväll är det julfest med V´s klass,vi tar alla med varsin fikakorg och ska mysa tillsammans....ser jag fram emot!

Kram till alla fina//Pia

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Ta det lugnt idag och vila dej .Skoj med klassfest i skolan.Här vräker det ner snö.Ska själv ta det lite lugnt.ska slå in paket när man är ensan .Änglarna är i skolan-Ha en bra dag vännen kramiz Rita♥

Maria´s sa...

God morgon :) oj vad avundsjuk jag blir på att du är färdig med julklapparna, själv har jag några kvar enligt mig själv men frågar man gubben så är det färdigt :) Vila idag så ni får en riktigt mysig kväll med fika osv. Ha en toppen dag tills dess. Kram Maria

Jag sa...

Vad skönt att ha julklapparna klara. Vi hann inte med alla klappar igår tyvärr.

Kram

Majken sa...

heej gumman!

Självklart ska du ta det lugnt idag & tänka på dig själv... Det gäller att ta hand om sig så man " håller" ända till jul... ;)

vad mysigt mrd julfest.. Hoppas det blir en riktigt bra dag!
KRAM

stina sa...

Ta hand om dig lite extra idag :O)

Varma kramar

Annelie sa...

Vilken riktigt myspys-dag du har på ditt schema idá..
O vilken kväll.. ha det allra bäst hjärtevännen.

Stora varma kramar till en underbart gooo vän.. // Annelie

Lena sa...

Ta det lite lugnt, Julen kommer ändå :)
Ha en mysig kväll med fika och allt.

Kram
Lena

Laizan sa...

Tack söta du!!
jag loggade precis in mig efter några dagars frånvaro, och vad ser jag?!..ett vackert diplom!..tack så jättemycket, du förgyllde precis min dag!

Krya på dig och hoppas ni får en kul julfest!

Stor kram!
Annelie