lördag 19 december 2009

Lördag,härligt!

Om det varit kallt förut så är det KALLT som attan nu -10,tur man har ett varmt hjärta :)

Har sovit som en prinsessa i natt och det är ju en superbra början på en ny vacker dag,eller hur!

Idag fortsätter jag/vi att förbereda in för julen,snart är den här...gissa om barnen längtar?? Och även lilla mamma :))
Idag så kommer även A-C hit,V´s ena gudmor som bor i Stockholm och vi ses alldeles för sällan,men i dag kommer hon och det ser jag fram emot jättemycket! A-C är en mycket god vän till mig som jag lärde känna då båda våra familjer bodde i Japan.
Det underbara med henne är att det spelar liksom ingen roll hur lång tid det tar emellan vi ses vi är alltid tajta! Inget är omöjligt i A-C´s ögon,det gillar jag!

Imorgon åker vi på kryssning,kommer hem på Måndag. Blir skönt att bryta alla måsten och bara komma i väg....äta gott,ta några glas vin och umgås med glada människor!
Ladda batterierna...

Ha en super fin dag,glöm inte att leva! Kram kram

2 kommentarer:

Majken sa...

åhhh det luter som en alldels UNDERBAAAR lördag & en njutbar helg :))

När jag läser om er vänskap tänker jag.. Då är det ju riktig vänskap.. Man måste inte träffas ofta, men man tar vid där man slutade sist..

Sköt om dej påa & ha det så kul på kryssningen..

Kram

Sara sa...

Jag älskar detta väder. Är nog en riktig vinter människa =)
Här är det mycket snö och termometern stod på -19 grader imorse när man klev upp. Tur att det finns varma kläder.
Ha en super skön helg.
Kram