fredag 11 december 2009

Veckans bästa dag är här,me like Fredagar :)

Hej fina vänner!

Idag är det med en skön känsla jag vaknar,P är hemma,det är fredag,huset är städat,tvätten ren.....skönt att vakna och veta att man ligger på plussidan om jag säger så!

Vi ska snart till S & V´s skola,S ska ha luciatåg med alla i åk 6.....mys på hög nivå!!!
Sen blir det att försöka få färdigt med Julklapps inköpen,vägrar stressa i sista minuten...

I kväll ska vi ha fredagsmys och se Idolfinalen,det ser jag fram emot...frågan är bara vad vi ska äta?? Är öppen för förslag,ös på bara :))

En extra kram till min Jessica som har det tufft,mer än tufft just nu....önskar jag kunde ta din smärta,önskar jag vore närmre....önskar jag kunde trolla....

Kram till er mina finaste vänner//Pia

2 kommentarer:

Annelie sa...

Varför inte en varsin räksmörgås eller räkcocktail, enkelt men underbart gött. Äter ni räkcocktailen så äré ju gött med vitlöksbaguette till.. *mums*

Ha nu en helt underbar fredag ihop med de dina.. ta´t lugnt nu när allt är fixat.. *du är SÅÅÅ duktig*

Massa goa kramar Annelie

Lena sa...

Vad det är mysigt med luciatåg, har inte sett något i år.

Ha en skön helg!


Kram

Lena