torsdag 17 december 2009

Tänk vad lite sömn kan göra med människan!

God Morgon!
Idag visar termometern på -8 grader! kallt som attan med andra ord... men mysigt!

Har sovit i 5 timmar i natt,och det är mycket mer än natten innan :) Konstigt nog känner jag mig utvilad i dag,pigg,glad och uppåt,underbara känsla! Kroppen mår oxå bra idag,konstigt nog när vädret är som det är.... Livet har sina goda stunder :)


Idag ska jag med dotter M till ortopeden i Linköping för återbesök och uppföljning efter hennes två scolios operationer som hon gjort.
Hennes ryggrad såg ut ungefär så här innan operationerna:



Ska bli intressant och se vad doktorn tycker,ska bli skönt att fråga lite och kolla så allt är som det ska...

"Vi kan inte uträtta stora saker, bara små saker med stor kärlek." - Moder Teresa

Kärlek och ljus från en glad Pia

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron! Vad skönt med lite sömn.Ha en fin dag i Linköping.Lycka till..Julkram Rita.

Lena sa...

Det är så skönt när man får vakna och känna sig utvilad.

Hoppas att allt går bra hos doktorn.och ha en underbar dag, så gott det går i kylan och blåsten :)

Varma Kramar
Lena

Maria´s sa...

Hej, vad skönt med lite mer sömn :)Och hoppas det går bra hos läkaren. Kör försiktigt i vintervädret. Kram Maria

stina sa...

Så härligt !!! =D

Med både sömn och med dottern :O)

Finns alltid ett ljus i mörkret.

Kram, kram

Vicki sa...

Gick det bra med dottern hos läkaren idag?

Klarar du dig på så lite sömn?? 5 timmar är alldeles för lite för mig då fixar inte jag min jobbdag. Jag vill gärna ha 7 timmars sömn i alla fall.

Vicki