söndag 6 december 2009

Söndag 2:a Advent!

God Söndags Morgon!

Det verkar som att vårt internet vill fungera nu,det tackar vi för!

2:a Advent är det i dag,mysigt mysigt....snart är det jul!

Så här ser det ut i Gillestugan just nu:

Denna charmige tomte håller ställningarna där nere :)

Igår var vi och firade svåger C som fyllde år i veckan,blev bjudna på hans goda varma smörgåstårta,tårta,glögg och annat mumsigt! Trevligt hade vi och många goa skatt och massor av mys med "min" E,stora stora tjejen nu! Snart 16 månader!
Sen fick jag även äran att gosa med lilla A 7 månader....så liten!!
Fina K som gick bort i höstas mamma G var där....finns inte ord...

Idag ska jag med dotter M och sonen J och köpa kläder till Jul samt se om det finns en klipptid till M...

Kram och ha en mysig söndag//Pia

7 kommentarer:

Annika sa...

Härligt! :) Du har så fint här i din blogg! :) Ha en underbar söndag! *puss och kram*

stina sa...

Så mysigt ni har haft i helgen :O)

Har vi med haft, vi bjöd svärföräldrarna på bla kycklingfil'e och många goa skratt blev det.

Hoppas ni hittar något fint :)

Kram på dig och ha en fin Söndag

AkH sa...

Vilken mysig helg ni haft, vill önska dig en fortsatt mysig 2:a advent!
Jättesöt tomte!
Kram Anna-Karin
hemochting

Ulrika sa...

Härlig helg alltså.

Det har jag också haft. Mysigt och juligt.

Filurar på julklappsinköp men jag sparar det nog tills det blir kris sisådär dagen före ;)

Maria sa...

Vad mysigt ni har haft det i helgen.
Själv har jag jobbat hela långa dagen idag och är helt slut i varje centimeter på kroppen.

Vilken jättefin tomte som bor i gillestugan ;-)

Kraam Maria

Anonym sa...

Andra advent, ja. Det har vi glömt. Att tända andra ljuset... ;)

stina sa...

Hej, svejs....tar du sovmorgon idag Pia ????

Här går allt i sakta, sakta...ZZZzzzz

Ha en fin dag idag vännen/Kramar om

P.s gissar på att du och Morris gossar i sängen *ler*