torsdag 3 december 2009

God Morgon,det är Torsdag!

Hur mår du i dag min vän?
Jag mår okey,inte hundra i kroppen när det är så här kallt tyvärr men det kan vara värre så jag tycker nog att det är ganska så okey :)

Måste visa vad jag köpte i går,denna vackra:


Prutade lite på Åhlens där jag köpte den,den var lite skavd/nött på några ställen vilket inte gör mig ett dugg igentligen för jag tycker det är charmigt,med lite prut och en rabattkupong så blev priset dryga hundringen *NÖJD* :))
Och fint blev det på matsalsbordet!

Idag är dotter V sjuk,ont i halsen och snuvig,stackars liten,eller liten och liten 9år...men stackars ändå....
Får se om vi kanske bakar i dag,det blev inget häromdagen....får se som sagt,jag skulle behöva städa också....

Just det utvecklingssamtalet gick bra,och återigen är mamma stolt! Han är så stor min förstfödde vackra son, 16år.....vet att jag själv tyckte att jag var vuxen då....

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen gosa med V,kram på er <3

8 kommentarer:

Lena sa...

Jo, tack jag mår bättre idag. fick lite medicin.

Åren går så fort när man har barn, min äldste han är 24 år och pappa till två små underbara pojkar.
mellantjejen är 21 år.
minstingen en tjej, är 14 år.

Men det är skönt att de växer upp och har det bra.

Kram

Lena

Annelie sa...

Mmmm.. visst blir man såååå stolt när ens barn är duktiga å det går bra för de i skolan.
DEN biten saknar jag,, att aldrig få vara med på detta längre.. :o((

Min son och jag skrev till varandra på FB igår,, då sa han att han och hans tjej har tänkt sig att komma ner till oss på antinge sportlovet eller påsklovet.. (hoppas på det sistnämda, blir ju fler dagar då).
Ska bli såååå skojjigt att få träffa han (har inte träffats sedan början av juni, saknaden är STOR) o sen även få träffa Fanny.

Ifrån det ena till det andra,, vad FINT och mysigt du gör det på din blogg.. jag skulle oxå vilja kunna göra såååå, men kan inte.. fattar nada när en kompis försökte att visa mig.. *trög.??!! JAAA..!!!*

Ha en underbar dag min underbara vän.. // Stora kramar på avstånd med tanke på min snorighet.. // Annelie

Maria sa...

Vad jättemysigt du gjort på bloggen!!
Vilken tur du hade med ljusstaken, den var ju jättefin, vill också ha...

Kram på dig, vännen

Kraam Maria

Madeleine Berglund sa...

Hälsa lilla Morris från hans tre beundrarinnor, det vill säga mig, katten Melina och katten Malou. Hihi..

Kram Madeleine

Laizan sa...

Hej vännen,
Visst är den jättefin, jag har en likadan fast i svart och jag bara älskar den!

Hoppas lilltjejen kryar på sig snart!
kram och ha en härlig torsdagskväll!
/Annelie

♥ Carina ♥ sa...

Vilken jättefin ljusstake!!
Kram

Majken sa...

Vilken Gôôrfin ljusstake... Sån skulle jag oxå vilja ha.... ;) Men säg den ljusstake som inte jag vill ha... *ler*

Hoppas lilla fröken mår bättre nu & att ni fick en mysig dag!

KRAM

lovefriidrott sa...

Hej Gumman
visst blir man varm i precis hela kroppen när det går bra för ens juveler:)

Fin ljusstake!

HA EN SKÖN HELG
KRAM SARI